شنبه 1 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص اختلال روزهای اخیر در فرآیند انتخاب واحد، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

فارس نوشت: ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال 1403 فردا آغاز می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد در گردنه اسدآباد، آورزمان و مسیر همدان به بیجار به علت شدت بارش برف و لغزندگی جاده بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

اعتمادآنلاین نوشت: اواسط دی ماه سال جاری، در مدرسه دخترانه [...] در خیابان دربند تهران، دانش‌آموز 11 ساله‌ای از سوی ناظم مدرسه‌اش مورد آزار و اذیت فیزیکی قرار می‌گیرد. این دانش‌آموز پس از این اتفاق دچار حملات پانیک (حمله عصبی ناشی از ترس و اضطراب) می‌شود و حدود یک الی دو هفته به مدرسه نمی‌رود.

پایگاه خبری چند ثانیه نوشت: یک فعال رسانه‌ای از یک مورد اقدام به تعرض جنسی در یک دبستان دخترانه در شمال شرق تهران خبر داد.

ایسنا نوشت: برف و سرما مقاطع تحصیلی برخی مدارس اصفهان را غیرحضوری کرد.

ایسنا نوشت: بنا بر اعلام معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، ایران در مقطع ابتدایی بالای 98 درصد پوشش تحصیلی دارد و این رقم در قیاس با بسیاری از کشورها پوشش تحصیلی خوبی محسوب می‌شود.

یورونیوز نوشت: شبکه اجتماعی «لینکدین»، ویژه کاریابی، در آخرین گزارش خود ارزیابی‌اش را درباره چشم‌انداز بازار کار در سال 2024 و مشاغل محبوب اعلام کرد.

چند سالی هست که سازمان ملل روز 24 ژانویه برابر چهارم بهمن را «روز جهانی آموزش» نامیده‌است.

روزنامه هم میهن نوشت: رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش ادعاهای بسیار عجیبی را مطرح کرده است. او ادعا کرده که «بهترین معلمان را از طریق آزمون‌های سفت و سخت استخدامی به مدارس دولتی می‌فرستیم» و از سوی دیگر مدعی شده است: «اکنون ساختمان و فضای فیزیکی مدارس دولتی به مراتب از فیزیک و ساختمان مدارس غیردولتی بهتر است، البته موارد استثنا هم وجود دارد.»

ایرنا نوشت: اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت نوبت بعد از ظهر تمام مقاطع تحصیلی اردبیل امروز (سه‌شنبه) به علت افت شدید دما، برودت هوا و ادامه بارش برف غیرحضوری است.

ایرنا نوشت: افت شدید دما و برودت هوا فعالیت کلیه مدارس اردبیل را در روز سه شنبه سوم بهمن ماه غیرحضوری کرد.

عکسی از عادل فردوسی‌پور در میان دانشجویانش در دانشگاه شریف خبرساز شد.

علیرغم استعفای رئیس سازمان سنجش او بر حاشیه‌های استعفای خود پایان داد و بازگشت خود به سازمان را تایید کرد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: استفاده از معلم آقا در تمام پایه‌های تحصیلی مدارس دخترانه به جز پایه دوازدهم ممنوع است.

همشهری‌آنلاین نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درخصوص حادثه منجر به مصدوم شدن یک دانش‌آموز کوهدشتی توضیح داد.