پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

کلاس‌های درس قدیمی بخاطر کمبود معلم و مدرسه معمولا مختلط دایر می‌شد.

فارس نوشت: سخنگوی سازمان ثبت از برگزاری آزمون سردفتر در سال جاری خبرداد و گفت: زمان برگزاری این آزمون برعهده سازمان سنجش و آموزش کشور است.

دنیای اقتصاد نوشت: زنگ ماه مهر امسال با کمبود بیش از 200 هزار معلم به صدا درآمد و با وجود آنکه مسوولان اعلام کردند؛ «این کمبودها با مدیریت و سامان‌دهی مناسب مرتفع شده است‌» اما هنوز هم برخی از مدارس سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان معلم ندارند و بسیاری از مدارس ایران با نومعلم‌ها و بازنشسته‌ها پر شده‌اند.

عصر ایران نوشت: کارگاه آموزشی تطهیر (غسالی) با حضور دانشجویان دانشگاه شاهد در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

تسنیم نوشت: برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دی ماه اعلام شد.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دولت اول روحانی دراعتماد نوشت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، برای تکمیل کادر مدارس قریب به 34 هزار معلم نیازمند است. وزیر محترم در یک کلیپ چند دقیقه‌ای تقصیر اصلی کمبود نیروی انسانی را به دولت قبلی به‌خصوص دولت اول آقای روحانی که من مسوولیت وزارتخانه را داشتم نسبت داد.

ایرنا نوشت: انتشار فیلم کوتاهی از ضرب و شتم یک دانش آموز بابلی از سوی مدیر مدرسه در فضای مجازی باعث شد در این ارتباط رییس آموزش و پرورش این شهرستان دستور بررسی و پیگیری موضوع دهد.

حوادث شهریور سال گذشته بخش زیادی از جامعه را در بر گرفت، اعتراضاتی که به میان جامعه دانش‌آموزی هم کشیده شد، حالا یکسالی از آن وقایع می‌گذرد، در کافه خبر خبرآنلاین این موضوع با حضور سه نفر از معلمان به بحث کشیده شد. نرگس ملک زاده با حضور در این کافه خبر درباره تاثیر آن حوادث بر دانش‌آموزان می‌گوید.

ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در ذیل بررسی برنامه هفتم توسعه در خصوص «پاداش بازنشستگی معلمان» اعلام کرد که طبق این مصوبه معلمان می‌توانند پس از 30 سال خدمت بدون قطع همکاری، پاداش خود را دریافت کرده و مازاد بر 30 سال را با آموزش و پرورش ادامه همکاری دهند البته این امر منوط به تایید مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان است.

مهر نوشت: داوطلبان آزمون فرهنگیان 25 درصد نمره خود را باید در آزمون ارزشیابی صلاحیت‌های معلمی که از سوی آموزش و پرورش به صورت آزمایش، مصاحبه و گزینش انجام می‌شود، کسب کنند.

ایلنا نوشت: رئیس دانشگاه شهد بهشتی با اشاره به اینکه تاکنون به هیچ یک از دانشجویان به خاطر عفاف و حجاب نگفته‌ایم حق ثبت نام ندارند یا برخورد بدی با هیچ کدام از آن‌ها نداشته ایم، گفت: با افتخار می‌گویم که کمیته انضباطی دانشگاه شهید بهشتی دو ماه است که هیچ پرونده‌ای ندارد و این برای ما افتخار است.

عیسی محمدی رسانه نگار با انتشار یادداشتی در سایت (رسانه بلاگ) نوشت: واژه‌ها آجرهای رسانه نگاری هستند؛ هرچه کیفیت آنها بیشتر باشد، بنای شما باشکوه‌تر خواهد بود

ایسنا نوشت: بخشنامه تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز ابلاغ و زنگ نماز در متن برنامه رسمی روزانه مدارس در تمامی دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی به مدت 30 دقیقه درج شد.

همشهری آنلاین نوشت: عکسی در فضای مجازی منتشر شده که کاربران می گویند در مقابل یکی از دانشگاه های اهواز نصب شده است.

تسنیم نوشت: جلسه علنی مجلس دقایقی پیش آغاز شد. این در حالی است که نمایندگان پیش از آغاز جلسه درباره وضعیت مدارس جلسه غیر علنی داشتند.

مهر نوشت: عضو شواری عالی انقلاب فرهنگی درپاسخ به این سوال که کنکور ظرف چند سال آینده حذف خواهد شد گفت: من امیدوارم ظرف 5 سال آینده دیگر کنکور نداشته باشیم.