جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شعبه مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیر یک دبستان را برای اضافه دریافتی ثبت نام دانش آموزان به برگشت 31 میلیارد ریال به اولیا و پرداخت 765 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

تسنیم نوشت: با توجه به تداوم آلودگی هوا و تشدید آلاینده‌های جوی، تهران، جلسه اضطرار کارگروه آلودگی هوا پیش از ظهر امروز تشکیل و احتمال می‌رود مدارس فردا سه‌شنبه (14 آذرماه) به صورت غیرحضوری برگزار شود.

تسنیم نوشت: در حال حاضر 44 درصد دانش‌آموزان وارد رشته علوم انسانی می‌شوند و این تعداد داوطلب برای ادامه تحصیل در دانشگاه و یافتن شغل دچار آسیب می‌شوند همچنین اگر بخواهیم فردی را که وارد هنرستان نمی‌شود در رشته علوم انسانی ثبت‌نام کنیم، قطعاً موفق نخواهد بود.

فارس نوشت: طبق تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، مدارس مقطع دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه، روز دوشنبه غیرحضوری شد.

اطلاعات‌آنلاین نوشت: با توجه به پایداری هوای آلوده در پایتخت، برخی مدارس تهران به والدین اعلام کردند خود را برای یک هفته آموزش آنلاین آماده کنید!

هم میهن نوشت: دیگر هیچ چیز مثل سال گذشته نیست. رخوت و سکوت سردی فضای دانشگاه‌ها را فرا گرفته است. نه خبری از اساتیدی است که تا همین یک ترم گذشته در میانه برخورد با دانشجویان در برابر فشارهای حراست و نهادهای امنیتی سینه سپر کرده بودند تا از دانشجویان معترض دفاع کنند و نه دانشجویان با موج «خالص‌سازی» در دانشگاه دیگر شور و شوق قبل را دارند. ناامیدی خلاصه وضعیت پس از اخراج اساتید در دانشگاه‌هاست.

تسنیم نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و 9 منطقه آموزش و پرورش در استان و آموزش حضوری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در روز یکشنبه 12 آذر خبر داد.

به مناسبت روز جهانی معلولین، انجمن علمی کاردرمانی ایران با همکاری استارتاپ توانبخشی کورتکس سلسله وبینارهایی در حوزه های تاثیرات کاردرمانی در کودکان معلول، اختلال یادگیری، بیماری پروانه ای و... ویژه خانوادها به طور رایگان برگزار می شود.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول تهران فردا غیرحضوری شد.

مهر نوشت: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت موضوعی است که در حال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

مهر نوشت: اداره کل هواشناسی اعلام کرده تا چهارشنبه آلودگی هوای تهران تشدید می‌شود. پیش از ظهر امروز کمیته ویژه اضطرار آلودگی هوا برگزار و احتمال تعطیلی مدارس طی یک تا دو روز آینده وجود دارد.

تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: در مذاکره با شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد تا حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1403، حداکثر 24 سال باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون استاندار تهران گفت که کودکستان‌ها و مدارس مقطع دبستان در استان تهران غیر از دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران شنبه 11 آذر غیرحضوری شد.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مدارس ابتدایی تهران فردا غیر حضوری شد.

مهر نوشت: مهلت ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان فردا شنبه 11 آذرماه 1402 به پایان می رسد.

کلاس‌های درس قدیمی بخاطر کمبود معلم و مدرسه معمولا مختلط دایر می‌شد.