پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کلاس‌های درس دانشجویان رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه تهران از شنبه 9 مهر حضوری برگزار می‌شود.

ایسکانیوز نوشت: آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی در حوادث اخیر در 3 دانشگاه کشور مشخص شد.

ایسنا نوشت: آن‌گونه که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است، مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان به اتمام رسیده است، اما فرصت دیگری برای کسانی که به دلایل موجه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم خواهد شد.

کارنامه سبز کنکور سراسری 1401 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

برخی دانشگاه‌ها با توجه به تعطیلی روزهای سوم و پنجم مهرماه، همچنین دلایلی دیگر، هفته نخست را تعطیل و آموزش ها را غیرحضوری اعلام کردند.

رئیس ستاد طرح مهر در وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس و از سرگیری آموزش‌های حضوری گفت: رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از ماسک توسط دانش‌آموزان برای پیشگیری از کرونا ضروری است.

تسنیم نوشت: تاکنون بالغ بر 840 هزار فرهنگی، اطلاعات خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمان ثبت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کشمکش‌های نحوه برگزاری کنکور سراسری سال 1402 با دستور رئیس جمهور بالاخره پایان یافت.

مهرماه 1401 برای دانشجویان کمی متفاوت‌تر آغاز شد. مهرماهی که قرار بود بعد از 2 سال از شیوع ویروس کرونا حضوری باشد، حالا در تعدادی از دانشگاه‌ها شاهد برگزاری کلاس‌های درس شده و در برخی دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی باید منتظر دانشجویان بماند.

تسنیم نوشت: تعدادی از گیاهان خانگی که نگهداری آن‌ها در سراسر جهان رایج است، سبب ایجاد مسمومیت و حتی مرگ کودکان و حیوانات خانگی می‌شوند.

تسنیم نوشت: استمرار خدمت و بهره‌مندی کامل از مزایای رتبه‌بندی معلمان صرفاً برای کارکنان آموزشی البته با در نظر گرفتن شاخص‌هایی امکان‌پذیر است.

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در حوادث اخیر بازداشت شده بودند همگی آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان تهران از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی خبر داد.

خانواده‌ها امسال با توجه به 2 سال دوری دانش آموزان از مدرسه به دلیل کرونا با رقم‌های بسیار بالا نسبت به قبل برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان رو به رو شدند.

مهر نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام مدارس استان فردا دوشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل است.

ایلنا نوشت: فرض کنید خانواده‌ای با حقوق 6 میلیون تومان، دو فرزند دانش آموز هم داشته باشد و اگر برای هر دانش آموز محصل در مدرسه دولتی مجبور به حداقل یک میلیون تومان هزینه باشد، آموزش رایگان و همگانی معنایش را از دست نمی‌دهد؟ با چند ساعت گردش در بازار و صحبت با والدین می‌توان به عمق شرایط سخت و چالش برانگیز آغاز سال تحصیلی برای خانواده‌ها پی برد.