پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی توصیه‌هایی را درباره ویژگی‌هایی که کیف و کفش دانش آموزان باید داشته باشند تا به سلامت فیزیکی آنها آسیب نرسد، ارائه کرد.

هزینه‌های چند میلیونی برای سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس این روزها به مشکلی جدی برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هنوز تعداد زیادی از دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند، درباره صدور احکام رتبه‌بندی توضیحاتی داد.

تسنیم نوشت: آموزش و پرورش شهر تهران ساعت کار دبستان‌های پایتخت را از 8:30 و مدارس متوسطه را 7:30 صبح اعلام کرد.

تسنیم نوشت: رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: هفته اول مهر مدارس دایر هستند البته با توجه به همزمانی با ایام پایانی ماه صفر ممکن است برخی خانواده‌ها به سفر به ویژه زیارت رفته باشند بنابراین مدیران مدارس برای آنها غیبت محسوب نکنند.

بعد از دانشگاه تهران، کلاس‌های دانشگاه شهید بهشتی هم غیرحضور شد.

مهر نوشت: کلاس‌های دانشگاه تهران در هفته اول مهر آنلاین شد.

طبق آمارهای موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، در فاصله سال‌های 96-1395 تا 1400-1399، تعداد دانشجویان گروه تحصیلی فنی و مهندسی کاهش چشمگیری داشت.

همشهری آنلاین نوشت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از استقرار اتوبوس‌های مدرسه بنا بر اعلام نیاز آموزش و پرورش خبر داد.

همشهری نوشت: بازگشایی مدارس و برقراری کلاس‌ها به‌صورت حضوری با توجه به ماهیت فعلی ویروس کرونا، نگران‌کننده به‌نظر نمی‌رسد و خطری هم دانش‌آموزان را تهدید نمی‌کند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی از ادامه فعالیت های شبکه شاد به صورت آموزش تلفیقی خبر داد و گفت: مدارس از شبکه شاد به عنوان یک بستر آموزشی در تلفیق با شرایط حضوری بهره خواهند برد.

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: فرهنگیان در حال بارگذاری مدارک هستند و چندبار از ما مهلت خواستند. فردا مهلت تمام می‌شود اما اگر افرادی جامانده باشند و دلیل هم داشته باشد، برای آنها فرصتی را ایجاد می‌کنیم. بعد از اینکه مدارک را بارگذاری و ثبت کردند، ارزیابان نظر می‌دهند و به هیئت ممیزه ارسال می‌کنند تا احکام صادر شوند.

ایسنا نوشت: سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه جشن شکوفه‌ها فردا، پنج شنبه، 31 شهریورماه برای کلاس اولی‌ها در سراسر کشور برگزار می شود گفت: تلاش می کنیم با توجه به قرار گرفتن جشن شکوفه‌ها بین اربعین حسینی و مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر، فضایی توام با نشاط معنوی فراهم کنیم.

گلایه اهالی روستای گرمابسرد دماوند برای تعطیلی تنها مدرسه متوسط اول این روستا خبرساز شد.

شرق نوشت: ماه مهر نزدیک است و با حضوری شدن مدارس تب خرید لوازم التحریر گرم شده، اما قیمت بالای این لوازم موجب شده تا خانواده‌ها مجبور شوند، مبلغ زیاد و قابل توجهی را برای تهیه آن کنار بگذارند.