پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته، بخشی از طرح صیانت در شورای عالی فضای تصویب شد که بر اساس آن تنظیم‌گری اینترنت و حکمرانی سایبری به نهادهای خارج از دولت واگذار شد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش گفت: از ابتدای مهرماه 16 میلیون دانش‌آموز در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

ایسنا نوشت: قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه مهاجرت نخبگان از کشور قابل کتمان نیست و بررسی ما نشان می‌دهد که نبود فرصت‌های شغلی عمده دلایل مهاجرت این افراد است، گفت: به منظور جذب نخبگان در دستگاه‌های دولتی سامانه‌ای را راه‌اندازی کردیم که از 2000 نفری که ثبت نام کرده‌اند، 1400 نفر آنها در مقطع دکتر از دانشگاه‌هایی چون تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر هستند و این عدد نشان...

تسنیم نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره علت وجود تفاوت در مبالغ دریافتی معلمان در رتبه‌بندی توضیح داد.

مستندات تحصیل داوطلبانی با رتبه بالاتر از 100 هزار در رشته پزشکی نزد دیده بان شفافیت و عدالت محفوظ است.

فارس نوشت: مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه رمزینه‌کد در حدود 20 درصد مدارس نصب شده است، گفت: اولیا مستقیما می‌توانند درباره روند ثبت‌نام دانش‌آموزان اعلام نظر کنند.

تسنیم نوشت: نمایندگان مجلس با بررسی قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار مجددا تأکید کردند: در آزمون کانون وکلا، تراز نمره ملاک قبولی داوطلبان است و این مورد در آزمون اخیر اعمال می‌شود.

ایرنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: کلاس‌های دانش‌آموزان قطعا از اول مهر ماه حضوری برگزار می‌شود.

یک فعال صنفی به خبرآنلاین گفت: «خبرهای مالی درخصوص معلم‌ها به سرعت رسانه‌ای می‌شود، حتی دولت پیش از اجرای تعهد مالی این خبرها را منتشر می‌کند، ولی باور کنید بیش از 90 درصد این وعده‌ها اجرا نمی‌شوند.»

سال‌هاست دامان مقدس علم به تخلفات و سوءرفتارهای پژوهشی آلوده شده است. علمی که قرار بود گرهی از مشکلات باز کند، حالا با یک تلفن و پرداخت پول، بی‌اعتبار کرده‌اند؛ چه کسانی؟ تعدادی از دانشجویان، دانش‌آموختگان و البته باز هم تعدادی از استادانی که با یک کارت به کارت ساده، پایان‌نامه حاضر و آماده را تقدیم دانشجوی در آستانه دفاع و دانش‌آموختگی می‌کنند.

فارس نوشت: شنیده می‌شود در چند سال اخیر کیفیت دانشجویان ورودی به دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌های برتر کشور کاهش یافته است، تحلیل علت این موضوع مورد اهمیت است.

فارس نوشت: داداش‌پور جزو اولین افرادی بود که محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری او را برای فعالیت در نظام آموزش عالی کشور فراخواند و به وی حکم ریاست سازمان امور دانشجویان را داد و حال از حکمی که آبان ماه 1400 به وی داده شده، حدود 9 ماه می‌گذرد.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال 1401 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

تسنیم نوشت: معلمان برای ارائه مدارک و خوداظهاری درباره طرح رتبه بندی باید طبق زمان‌بندی ارائه شده به سامانه رتبه‌بندی مراجعه کنند.

ایسنا نوشت: یک اپیدمیولوژیست با بیان اینکه در حال حاضر از قله موج هفتم عبور کرده‌ایم، گفت: با این حال ممکن است قله دیگری هم ایجاد شود و واریانت اُمیکرون را که تاکنون در کشور ما دو قله داشته، سه قله‌ای کند؛ البته در این باره نمی‌توان اظهارنظر قطعی داشت.

سهراب پورناظری خواننده و آهنگساز در صفحه رسمی اینستاگرام خود نسبت به حذف شدن رشته موسیقی در شیراز برای دانش‌آموزان دختر واکنش نشان داد و اعلام کرد حاضر است هزینه‌های یک سال تحصیلی دختران دانش‌آموز شیرازی را متقبل شود.