شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: وقتی پدرم، مادرم را طلاق داد من تنها هفت سال داشتم. پدر و مادرم خیلی راحت از هم جدا شدند ولی اصلاً نفهمیدند که چقدر ما را آزار دادند. در عالم کودکی برای مادرم دلتنگ می‌شدم و تمام تقصیرها را به گردن پدر می‌انداختم برای همین بود که کم کم از پدرم فاصله گرفتم و از او بدم آمد.

همشهری نوشت: میدان تجریش یکی از پاتوق‌های معروف و قدیمی دستفروشان شهر تهران است؛ محدوده‌ای که به‌واسطه وجود مکان مذهبی مهم و پررفت‌وآمدی چون امامزاده صالح (ع) و همچنین مراکز تفریحی و تجاری نظیر بازار تجریش، دربند، درکه، کاخ سعدآباد و... از معابر و میدان‌های همیشه شلوغ پایتخت محسوب می‌شود.

پیرمرد 90 ساله کالیفرنیایی که سال 2015 لقب مسن‌ترین بدنساز دنیا را به دست آورده بود، به‌تازگی در یکی از رقابت‌ها عنوان خود را به‌روز کرد.

برخی از انگل‌ها، روند ساده زندگی را وارد مرحله تازه‌ای کرده‌اند.

همشهری آنلاین نوشت: رئیس سابق شبکه هپاتیت ایران می‌گوید: حدود 200 هزار نفر در ایران مبتلا به هپاتیت C و حدود 1.5 میلیون نفر مبتلا به هپاتیت B هستند اما خیلی از بیماران از بیماری خود خبر ندارند و ممکن است این بیماری تا سال‌ها بدون علامت در بدن فرد باقی بماند.

ایسنا به نقل از نشریه تخصصی «مدیکال اکسپرس» نوشت: افزایش دما و رطوبت بالا خطر ابتلا به عوارض و مشکلات مربوط به گرما مانند کم آبی و گرمازدگی را افزایش می دهند و این شرایط نامساعد آب و هوایی همچنین می‌تواند خطر سکته مغزی را برای برخی از افراد افزایش دهد.

تسنیم نوشت: رفلاکس یا ترش کردن معده شایع‌ترین مشکل گوارشی در کشور است که با رعایت برخی نکات ساده، می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد.

ایسنا نوشت: در سواحل اقیانوس اطلس در شرق اروگوئه لاشه حدود 2000 پنگوئن کشف شده است.

دیجیاتو نوشت: عصر امروز، اول مرداد ماه، ساختمان اداری دیجی‌کالا به‌طور موقت توسط اماکن فراجا بخاطر مساله حجاب پلمب شد.

پایگاه خبری «چند ثانیه» از احتمال پلمب مجدد شیرینی فرانسه نوشت.

تسنیم نوشت: رئیس شورای شهر تهران در خصوص زمان احداث مد جدید حمل و نقل (تراموا) در تهران توضیح داد.

تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از سری AI x Future Cities Manas Bhatia، قابلیت دوام زیرساخت‌های پایدار را در پی گستردگی شهرنشینی در جهان بررسی می‌کند.

مهر نوشت: دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه شهادت 4 مامور پلیس راه در زاهدان صادر شده است.

ایسنا نوشت: رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: گرفتن عکس پشت فرمان توسط راننده، موجب وقوع حادثه و جان باختن فرزند نوجوانش شد.

ایرنا نوشت: سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی آخرین وضعیت و فرایند صدور گذرنامه زیارتی اربعین را تشریح کرد.

ایلنا نوشت: رئیس جامعه تخصصی تورگردانان ایران گفت: درحال حاضر عمده تورهای ورودی ما از کشورهای چین و عراق است و بیشتر گردشگران ورودی از کشورهای همسایه در قالب پیله وری هستند و بیشتر برای خرید جنس از مرزهای ایران عبور می‌کنند این درحالی است که در مبادی ورودی این افراد را در زمره گردشگران ثبت می‌کنند اما از نظر ما (فعالان حوزه گردشگری) این افراد توریست نیستند.