یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شهردار تهران توضیحاتی را درباره مسئولیت جدید در هیات دولت مطرح کرد.

ایرنا نوشت: اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام کرد: فعالیت تمامی ادارات در این استان (غیر از مراکز حساس و خدمات رسان) به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و پیش آمدن شرایط اضطرار، در روز پنجشنبه 22 تیرماه 1402 تعطیل اعلام می شود.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش نسبی دمای تهران تا جمعه (23 تیرماه) و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا به نقل از دیلی میل نوشت: گونه‌ای از ویروس کرونا منجر به تلف شدن بیش از 300 هزار گربه در جزیره قبرس شده است.

ایسنا نوشت: درحالی به گفته مسئولان حدود 35 درصد از مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طی سال 1401 اجرا شده است که اغلب دستگاه‌ها کمبود بودجه را عاملی برای اجرایی نشدن بیشتر این قانون مطرح می‌کردند، در این باره و برای بررسی عملکرد دستگاه‌ها با معاون دبیرخانه ستاد ملی جمعیت به گفت‌وگو نشستیم.

ایرنا نوشت: مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: افرادی که شیر فله‌ای یا غیرپاستوریزه استفاده می‌کنند، برای پیشگیری از خطر ابتلا به تب مالت، باید شیر را 20 دقیقه در دمای بالای 100 درجه بجوشانند و سپس مصرف کنند.

تسنیم نوشت: فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.

تسنیم نوشت: قوه قضاییه درباره دو پرونده قضایی با عنوان تهدید امنیت روانی مردم اطلاع‌رسانی و اعلام کرد: رأی بدوی پرونده صادق زیباکلام صادر و او به یک سال حبس محکوم شد؛ همچنین کیفرخواست پرونده هنگامه شهیدی نیز صادر شده است.

مهر به نقل از مدیکال نیوز نوشت: یک مطالعه جدید نشان می دهد افراد مسن با کمبود ویتامین D دارای سطوح بالاتر التهاب هستند.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی به کشور خبر داد.

تسنیم نوشت: رسانه‌های ضد انقلاب درباره مرگ یک زندانی به نام پیمان گلوانی اقدم به دروغ‌گویی می‌کنند. قوه قضاییه اعلام کرده که او کلاهبردار حرفه‌ای اینترنتی بود که با اتهام کلاهبرداری در زندان بوده و در بیمارستان بر اثر بیماری خونی فوت کرده است.

بهداشت نیوز نوشت: اگر به دنبال کاهش چربی اضافی شکم هستید، چندین کار موثر وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دو موتورسوار ناشناس به دختر جوان و پسر مورد علاقه‌اش حمله کردند و دختر را با چاقو به قتل رساندند.

همشهری آنلاین نوشت: احتمالا همه می‌دانیم که نوشیدن آب در صبح فواید بسیاری دارد. اما آیا از فواید نوشیدن آبگرم و ولرم با معده خالی (ناشتا) اطلاعی دارید؟ خوردن آب گرم ناشتا توصیه بسیاری از پزشکان است که شما را با فواید شگفت انگیز آن آشنا خواهیم کرد.

ایسنا نوشت: یک پژوهشگر ادعا می‌کند که اولین سقوط بشقاب پرنده در جهان 14 سال قبل از حادثه رازوِل، در کشور ایتالیا اتفاق افتاده است.

ایران نوشت: شهریورماه سال 1401 جسد مرد 55 ساله‌ای به نام اکبر پشت فرمان تاکسی‌اش در حوالی فرودگاه امام خمینی پیدا شد. عابرانی که از حاشیه اتوبان می‌گذشتند پلیس را مطلع کردند. مأموران نیز به بررسی پرداختند و مشخص شد مرد راننده پشت فرمان خودرو با شلیک 2 گلوله از پای درآمده است.