سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: ریزش مو علت‌های مختلفی دارد؛ از ژنتیک گرفته تا استرس. بنابراین باید برای تقویت موها همه عوامل وابسته را بررسی کرد.

صدا وسیما نوشت: سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: صبح امروز کارگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد دچار آتش سوزی شد و در این حادثه 4 نفر فوت کردند و یک نفر مصدوم شد.

مهر نوشت: در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.

فارس نوشت: تصویری ناراحت‌کننده از «هلیا»، یوزپلنگ ایرانی پارک ملی توران شاهرود و یک توله او را در انتظار فرزند کشته‌شده‌اش در جاده میامی - عباس‌آباد ثبت شده است.

بهداشت‌نیوز نوشت: عفونت‌های سینوسی زمانی اتفاق می‌افتند که مایع در سینوس‌ها جمع می‌شود و به میکروب‌ها اجازه رشد می‌دهد.

بهداشت نیوز نوشت: رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد مواردی از ابتلاء به بیماری های مشترک انسان و حیوان به ویژه «تب کریمه کنگو» و فوت یکی از شهروندان با علائم این بیماری در استان بودیم.

بهداشت‌نیوز نوشت: کاهش چربی‌های شکم یکی از اهداف لاغری و تناسب اندام محسوب می‌شود. گرچه انجام فعالیت‌های ورزشی در این زمینه تاثیر جدی دارد اما مصرف بعضی خوراکی‌ها نیز در حفظ تناسب‌اندام موثر است. البته گنجاندن این خوراکی‌ها در وعده شام اهمیت بیشتری خواهد داشت زیرا فعالیت بدنی در زمان خواب شبانه کاهش پیدا می کند و قطعا تغذیه نامناسب زمینه‌ساز چاقی است.

ایسنا نوشت: هم اکنون کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در برخی نقاط کشور طی امروز خبر داد.

ایسنا نوشت: داروهای کاهش‌دهنده فشار خون می‌توانند به‌طور گسترده‌ای برای پیشگیری از میگرن استفاده شوند.

ایسنا نوشت: سرخجه از بیماری‌های ویروسی است که گرچه قدرت سرایت‌پذیری آن کمتر از سایر بیماری‌های دوران کودکی بخصوص سرخک است، اما هر چند سال یکبار همه‌گیری‌های بزرگ بیماری بخصوص در مراکز تجمعی مشاهده می‌شود.

دکتر مهرنوش دارینی، روانشناس و مشاور با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که منجر به مقبولیت اجتماعی افراد می شود، آراسته بودن و خوش پوشی است ، می افزاید: اما برخی افراد هستند که آراسته بودن، مقبول بودن و عزت نفس خودشان را در گرو برخورداری از برخی برندها می دانند. این افراد بصورت بیمارگونه به خرید برندها روی می آورند. در حالیکه ما اگر فردی را از نقطه نظر ظاهری، آدم حسابی خطاب می کنیم لزوما...

ایسنا نوشت: ویتامین B12 به ساخت DNA و گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند.

آبشار شکرآب یکی از آبشارهای منطقه شمیرانات در بخش رودبار قصران است که در نزدیکی روستای آهار قرار دارد.

سدیم کلرید یا نمک به عنوان یک چاشنی، به بهبود طعم غذا کمک می‌کند. سدیم یکی از الکترولیت‌های ضروری است که بدن برای انجام هرکاری، از هضم غذا گرفته تا انقباض عضلات و حتی پلک زدن به آن نیاز دارد، اما امروزه مصرف سدیم بیشتر از مقداری است که بدن در حالت معمول بدان نیاز دارد.

فرادید نوشت: عکس‌هایی که والتر میتل‌هولتسر در آخرین سال‌های سلطنت قاجار از بندر انزلی تهیه کرده، شهری زیبا با مردمانی شاداب را به تصویر کشیده‌اند. (عکس‌ها در اصل سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند).