سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت قطعه‌سازی کروز 43 ساله شد و مرور کارنامه این شرکت حکایت از پنج دهه تلاش و سخت کوشی برای ایجاد 14 هزار اشتغال و تولید 58 میلیون قطعه خودرو توسط این قطعه‌ساز بخش خصوصی برای استقلال و خودکفایی دارد.

نوزدهمین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار خواهد شد.

با توجه به اعلام سازمان امور مالیاتی، با الکترونیکی شدن پرداخت مالیات بر ارث، زمینه بهره‌مندی از سپرده‌های متوفیان نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تسهیل شد.

معاون سازمان امور استخدامی روی آنتن تلویزیون در پاسخ به شایعه تعطیلی بانک‌ها در روز پنج‌شنبه گفت: بانک‌ها پنجشنبه‌ها باز هستند حتی با کاهش ساعت کاری ادارات.

جنسیس از کانسپت GV80 کوپه در نمایشگاه خودروی نیویورک 2023 رونمایی کرد. طولی نکشید که بخش لوکس هیوندای از نسخه تولیدی رقیب مرسدس بنز GLE و بی‌ام‌و X6 رونمایی کرد.

بانک‌ها پنجشنبه‌ها باز هستند حتی با کاهش ساعت کاری ادارات.

کارشناس یک برنامه تلویزیونی با ارائه آماری جنجالی، از برداشت 200 هزار میلیاردی دولت از بازار سرمایه برای تامین کسری بودجه پرده برداشت.

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات 20 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال 1403 تمدید شده است.

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

آخرین روند قیمت‌ها در بازار جهانی طلا، از تغییر 0.1 درصدی قیمت‌ها حکایت دارد.

بازنشستگان کشوری از انتظار برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر دادند.

وضعیت بازار گوشت هر روز عجیب‌تر از قبل می‌شود.

در آخرین روز کاری سال قبل قرارداد توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم به ارزش حدود 11.5 میلیارد دلار امضا شد.

دلار در اولین روز هفته در فضایی آرام معامله شد و آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، بازار ارز در حالتی عادی و تقاضای محدود قرار داشت.

در حالی این روزها بحث بر سر احتمال تغییر در رقم دستمزد داغ شده است که در آخرین خبر از زبان وزیر کار، گفته شده است که آنچه که در آخرین جلسه شورای عالی کار در سال گذشته درباره دستمزد 1403 مصوب شده، اجرایی خواهد شد.

اگرچه برخی خودرو در بازار با رشد اندک 5 میلیون تومانی روبه‌رو شدند، اما در کل بازار خودرو در شرایط آرام قرار داشت و خودروها بدون تغییر قیمت به فروش رفتند.