شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس درباره وضعیت بازار اجاره در سال جاری توضیح داد.

قیمت بیت کوین بیش از 5.5 درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به 59961 دلار رسیده است.

روزنامه اطلاعات در سال 1313 عکسی از روش متفاوت فروش قالی ایرانی در اروپا منتشر کرد.

قیمت طلا، سکه و ارز طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

با محبوبیت شاسی‌بلندها در سراسر جهان، خودروسازان این مدل‌های بلندقامت را در انواع و اندازه‌های مختلفی به بازار فرستادند و شاسی‌بلندهای بسیار کوچکی با ابعادی در اندازه هاچ‌بک‌ها به بازار آمدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.

بازار خودرو در شرایط خاصی قرار دارد. در روزهای گذشته پس از افزایش شدید قیمت خودرو، اما این بار چند روزی است که بازار در روندی نزولی قرار گرفته است.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی، مازاد عرضه مرغ نسبت به تقاضای آن در بازار به کاهش قیمت مرغ تا 80 هزار تومان انجامیده که البته این کاهش قیمت موقت است و در ماه آینده با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: امیدواریم تعطیلی پنجشنبه در صحن علنی رای نیاورد. تعطیلی پنجشنبه مبانی اقتصادی کشور را در سال جهش تولید بهم می‌زند./90 اقتصادی

در مقاله پیش رو قوی‌ترین موتورسیکلت‌های تولیدی دنیا را معرفی می‌کنیم.

معاملات بازار ارز تهران امروز شاهد نوسان متنوع قیمت‌ها بود و درهم امارات نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده و 18391 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

ایرانی ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه از سوی شهروندان خارجی هستند. روس ها در مقام اول هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این‌که ما در شرایط تورم بالا بخواهیم حقوق و دستمزدها را هم دائم افزایش دهیم و یک روند رفت و برگشتی بین تورم و حقوق وجود داشته باشد، به رفاه مردم کمک نمی‌کند.