پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اوجی به مردم توصیه کرد تا از کارت سوخت خود استفاده کنند و پیش از سفر تنظیم موتور و لاستیک را که نقش مهمی در کاهش مصرف سوخت دارد، را انجام دهند.

یک اقتصاددان معتقد است: به سه دلیل افزایش قیمت دلار در اسفندماه 1402، فشار تحمیلی به‌واسطه ناترازی‌های اقتصاد کلان و تشدید انتظارات تورمی، امکان کاهش تورم در مقایسه با سال 1402 سخت‌تر خواهد شد.

وعده تک رقمی اول تا حالا که بالای 40 درصد بود. چرا باید به وعده تک رقمی دوم اعتماد کرد؟!

یکی از مالکان فراری 458 ایتالیا از این خودروساز برای عدم رفع مشکل ترمز خودروی خود شکایت کرد.

بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب‌های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از 1401/1/1بوده است مبلغ سه میلیارد (3.000.000.000) ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله تعیین شده است.

‌طبق اعلام مراجع رسمی اعلام قیمت در بازار سکه ازجمله وبسایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه امامی در یک سال گذشته نزدیک به 12 میلیون تومان گران شد و به سمت ثبت رکوردهای تاریخی خیز برداشت.

در آگهی‌های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل 1396 با کارکرد 82 هزار کیلومتر 890 میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل 1395 با کارکرد 68 هزار کیلومتر، 850 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در مقاله پیش رو گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

قیمت طلا، سکه و ارز در اولین روز کاری سال 1403 مشخص شد.

وزیر اقتصاد ضمن بیان اینکه طبق برآورد نهادهای بین المللی کاهش نرخ تورم در ایران ادامه خواهد داشت، گفت: بی انضباطی‌های بانکی، پولی و نقدینگی کنترل می شود و بخش مالیه و بودجه منضبط خواهد شد.

بر اساس تصاویر ارسالی، شاهین پلاس، سدان جدید سایپا مراحل تست های نهایی را پشت سر می گذارد و به زودی این خودرو را در بازار خواهیم دید.

مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا 17 فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از 18 فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط 200 هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از 120 به 220 هزار تومان افزایش یافته است.

گروه مک لارن صاحب جدیدی دارد. شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین (Bahrain Mumtalakat Holding Company)، صندوق سرمایه گذاری دولتی این کشور، مالکیت کامل این خودروساز را در اختیار گرفته و سهام خود را از 60 درصد به 100 درصد افزایش داده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.

یک کارشناس اقتصادی چند پیشنهاد برای حل مشکلات اقتصادی ارائه داد.