جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها وضعیت بازار خودرو و قیمت ها عجیب شده و کار به اجاره مدل‌های داخلی رسیده است.

برخی منابع خبری از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک های 500 هزار تومانی به بازار خبر می دهند؛ موضوعی که البته به همان اندازه که برای ایرانی ها جذاب است، برای اقتصاددانان نگران کننده خواهد بود؛ چراکه هر چه حجم اسکناس افزایش یابد، متناسب با آن، رشد نقدینگی هم فزاینده بالا خواهد رفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود 50 هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی معتقد است هر سال چیزی بیش از یک جنگ تمام عیار در جاده‌های ایران کشته می‌گیرد.

تصویب «افزایش سن بازنشستگی» و «متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان» که در ماه‌های پایانی سال گذشته در صدر اخبار قرار گرفت، برای اجرا نیازمند تخصیص اعتبار بود که با توافق دولت و مجلس مقرر شد در لایحه بودجه امسال 50 همت برای آن در نظر گرفته شود؛ اما از سوی دیگر لازمه این اجرا «تهیه آیین‌نامه و ساز و کارهای اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه» و ابلاغش به صندوق‌های بازنشستگی است...

آپارتمانی 135 متری و نوساز در ولنجک متری 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد و و ارزش این آپارتمان 337 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

بانی‌مد به عنوان یکی از بازیگران مهم صنعت مد و پوشاک و با هدف تسهیل فرآیند خرید، با همکاری پلتفرم ازکی‌وام به عنوان یکی از بزرگترین فعالان صنعت لندتک و ارائه دهنده اعتبار خرید کالا و خدمات، امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی محصولات را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

استاندار یزد گفت: در دو سال گذشته ده‌ها هزار قطعه زمین برای خانه دار شدن مردم اختصاص یافت.

سایه سنگین خاموشی بر معیشت و اعتماد عمومی مردم، امروز به یک مسئله جدی، اصلی و امنیتی مبدل گردیده است و مسئولین و ناظرین بر مدار بی توجهی و ناکارآمدی هستند!

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان در سال 1402 بیش از 31 هزار فرصت شغلی حفظ، احیاء و یا ایجاد شده است.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی توضیحاتی درباره تعطیلات آخر هفته داد.

بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد.

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با تأکید بر اینکه روند افزایش نرخ ارز قطعا در میان‌مدت متوقف خواهد شد؛ گفت: با هر شدتی که هیجانات موجب شده است نرخ ارز افزایش یابد، با همان شدت هم تخلیه خواهد شد و نرخ ارز به قیمت‌های قبلی بازمی‌گردد.

یک کارشناس تلویزیون با انتقاد از ارزپاشی دولت‌ها در بازار انتقاد کرد و گفت: این دلارها می توانست کشور را آباد کند. طبق روایت این کارشناس، 288 میلیارد دلار مداخله ارزی در 20 سال انجام شده است.