چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

بازار خودروهای کلاسیک هرگز از نظر مالی کمبودی ندارد و خریداران حرفه ای و تیزبین، مشتاقانه به دنبال افزودن گنجینه‌های لوکس جدید به مجموعه‌های خود هستند.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات کشور از احتمال 50 درصدی هجوم ملخ صحرایی در نیمه دوم سال 1403 طبق گزارش فعلی فائو خبر داد و گفت: لازم است جهت مبارزه با آفت ملخ صحرایی در پاییز و زمستان آمادگی داشته باشیم.

بنا بر داده‌های رسمی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری زنان در سال 1402، 15 درصد و برای مردان 6.6 درصد بود. به عبارتی نرخ بیکاری زنان حدود 2 برابر مردان بود.

سامانه جامع تجارت شرایط اخذ ثبت سفارش جدید را در سال جاری اعلام کرد.

قرار شده است دولت در راستای اجرای ماده 24 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در قالب یارانه طرح یسنا، به خانواده‌های دارای فرزند شیرخوار یارانه‌ای مضاعف پرداخت کند.

قیمت خودرو امروز، جمعه 4 خرداد 1403، با توجه به تعطیلی بازار، هیچ تغییری ندارد. اما با احتساب وضعیت بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت، روند قیمت‌ها برای هفته آینده چگونه خواهد بود؟

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.28 درصد افزایش به 2335 دلار و 73 سنت رسید.

قیمت گوشت قرمز در خرداد 1403 اعلام شد. با توجه به افزایش زایش‌ها در این فصل و عرضه گوشت وارداتی در بازار، بازار گوشت کشور اشباع شده است. از سوی دیگر کاهش سرانه مصرف هم اتفاق افتاده که احتمالاً در نهایت عرضه‌کنندگان را ناچار به کاهش قیمت کند.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1400 با کارکرد 27 هزار کیلومتر امروز چهارم خرداد 635 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1400 صفر 685 میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران طی 24 ساعت گذشته در مسیر کاهشی حرکت کرد.

بررسی‌ها از روند قیمت‌ها در بازار خودرو، از ریزش قیمت‌ها در حدود یک ماه گذشته حکایت دارد.

بیت‌کوین پس از چند روز افزایش، بالاخره روند کاهشی به خود گرفت و از 72 هزار دلار به 69 هزار و 191 دلار سقوط کرد.

قیمت امروز طلا 3 خرداد 1403 در بازار کاهش داشت.

نرخ تورم سالیانه در اردیبهشت 1403 با کاهش مواجه شده و از 38.8 درصد در فروردین به 37 درصد رسیده است. در بین کالاها مرغ و تخم مرغ طی یک ماه گذشته تورم کاهشی داشتند.

مطابق با آخرین آمار استخراج‌شده، در سال 1400 ذخیره معدنی طلای ایران بالغ‌بر 730تن (طلای محتوی؛ قطعی و احتمالی) بوده است.

قیمت طلا و سکه امروز با وجود افزایش 200 تومانی دلار در بیشتر قطعات و وزن‌ها کاهشی شد. کاهش قیمت در بازار طلا زیر چتر کاهش بیش از 17 دلاری طلای جهانی رخ داد و سکه بهار را بار دیگر در کانال 36 میلیونی قرار داد.