چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ثبت نام خودروهای برقی همچنان در جریان است اما اتفاقی عجیب رخ داد.

جدیدترین سدان خودروسازی بی وای دی به نام Qin L DM-i به‌تازگی معرفی شده و به نمایندگی‌های این خودروساز راه‌یافته است. چندی پیش خبر دریافت مجوز واردات نسخه قبلی این خودرو توسط بهمن موتور منتشر شده بود.

براساس تصمیم شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک ها فردا چهارشنبه دوم خرداد فعال خواهند بود.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران تغییر کرد.

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: اگر شرکتی اقدامات لازم برای سود سهام عدالت را انجام ندهد مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

قیمت قطعی و علی‌الحساب 7 خودرو برقی وارداتی عرضه شده در سامانه عرضه خودروهای برقی اعلام شد.

قیمت طلا امروز سه‌شنبه (21 مه) افزایش یافت و نزدیک به رکورد جلسه قبل بود زیرا داده‌های اقتصادی اخیر شرط بندی‌ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا در اواخر سال جاری شروع به کاهش نرخ بهره خواهد کرد را تقویت کرد.

‌با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان معاملات سهام 2+- درصد و صندوق‌های سهامی 4+- درصد تعیین شد و از امروز (سه‌شنبه) معاملات بازار سرمایه پس از یک روز تعطیلی از سر گرفته می‌شود.

سهمیه‌های بنزین خردادماه خودروهای شخصی و عمومی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد امروز (یکم خردادماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.

11 آبان 1401 بود که از چک الکترونیکی رونمایی شد؛ ابزاری که یکی دیگر از گام‌های بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور در راستای ارائه خدمات غیرحضوری است.

ولوو، خودروساز قدرتمند سوئدی، فروش و تولید کوچک‌ترین شاسی‌بلند خود به نام EX30 را در چین آغاز کرد.

رئیس شورای تامین دام کشور در مورد وضعیت بازار گوشت قرمز می‌گوید: ما همیشه در چنین فصل‌هایی یعنی در ماه‌هایی از بهار و تابستان عرضه گسترده دام را داریم در حالی که از طرفی کاهش تقاضا هم داریم.

تامین اجتماعی اعلام کرد: تمامی حقوق‌های از تاریخ 20 تا 30 اردیبهشت، با اعمال افزایش حقوق سال جدید به‌طور کامل واریز شده است.

هیأت مدیره سازمان بورس دامنه نوسان معاملات سهامی را به مثبت و منفی 2 درصد و صندوق‌های سهامی را به مثبت و منفی چهار درصد محدود کرد.

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت انواع خودرو در بازار خبر داد.

مدیر سامانه یکپارچه گفت: خرید خودروهای برقی هیچ محدودیتی اعم از نداشتن پلاک فعال و... ندارد و متقاضی صرفا با مسدود کردن 100 میلیون تومان می تواند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کند.