چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت تندر 90 E2 مدل 1391 کارکرده هم 298 میلیون تومان است.

قیمت دلار در هفته پر التهاب اخیر با وجود اینکه انتظار می‌رفت سقف مقاومت را بشکند، برای ساعاتی از کنترل سیاست‌گذار خارج شد؛ با این حال، قیمت دلار در ادامه به کانال 6 و 7 کریدور پنجم برگشت و در منطقه امن معامله شد. فعالان بازار ارز می‌گویند در دو روز میانی هفته، بانک مرکزی میلیون‌ها دلار به بازار تزریق کرده است تا دلار هیجانی معامله نشود.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید انتقال و توزیع نیروی برق گفت: وزارتخانه‌های نیرو و صمت برای تامین برق پایدار صنایع در اوج بار تابستان 1403 توافق کردند.

پرسیدن اینکه کدام کشور ثروتمندترین کشور جهان است پاسخ ساده و سرراستی ندارد، به این خاطر که باید اول مشخص کنید مقصودتان از ثروت چیست و کدام رتبه‌بندی مد نظرتان است.

بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: 2800 خانوار در قالب طرح جوانی جمعیت در 6 شهر استان تهران صاحب زمین شدند.

جامعه هتلداران مشهد از ظهر امروز «چهارشنبه، دوم خرداد ماه» تا ظهر فردا «پنج‌شنبه، سوم خرداد ماه» به صورت رایگان میزبان شرکت‌کنندگان مراسم تشییع «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور است.

خودروهای لوکس و گران‌قیمتی که به‌صورت انبوه تولید شده‌اند و غیرلیمیتد هستند، غالباً پس از گذشت چند سال ارزش خود را از دست می‌دهند و هم‌سطح خودروهای معمولی و جدید می‌شوند. قیمت این نوع خودروها در بعضی مواقع بسیار وسوسه کننده و جذاب است، اما پشت این قیمت کم و جذاب رازهایی وجود دارد که با شنیدن آن دست از خرید برمی‌دارید!

یک کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: بازار سرمایه همچنان از ریسک‌های بیرونی از خود تاثیر می‌گیرد و به همین خاطر بهتر است که دامنه نوسان محدودتری در حدود 2 تا 3 درصد داشته باشیم تا بازار بتواند حرکت‌های معقولی را تجربه کند.

بر اساس مصوبه هیات دولت، سقف معاملات کوچک 210 میلیون تومان و سقف معاملات بزرگ نیز 2میلیارد و 100 میلیون تومان تعیین شد.

متوسط قیمت مسکن در منطقه یک تهران به‌عنوان گران‌ترین نقطه پایتخت به بیش از متری 150 میلیون تومان رسیده است.‌

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.33 درصد کاهش به 2413 دلار و 2 سنت رسید.

تعدادی از بازنشستگان، مدعی شدند که هر ماه حقوق آنها بین تاریخ 27 الی 29 آن ماه واریز میشده اما این اتفاق در ماه اردیبهشت نیفتاده است.

هواپیمای تهران _ کرمان به علت افزایش ریزگردها در کرمان در فرودگاه یزد نشست.

اگر یک میلیارد تومان پول پیش دارید، می‌توانید واحدی 116 متری در کوی فردوس را اجاره کنید. این واحد 6 ساله و کرایه آن ماهیانه سه تومان است.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران طی 24 ساعت گذشته در مسیر کاهشی حرکت کرد.