چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: 2800 خانوار در قالب طرح جوانی جمعیت در 6 شهر استان تهران صاحب زمین شدند.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1401 با کارکرد 15 هزار کیلومتر امروز دوم خرداد 660 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 7 هزار کیلومتر 720 میلیون تومان اعلام شده است.

نرخ ارز که پس از وقوع سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور، در شب هنگام و ساعات تعطیل بازار هم با سودجویی دلالان در فضای مجازی روند افزایشی گرفته بود، از صبح دیروز کاهشی شد و امروز هم در شرایطی آرام قرار داشت و کانال 58 هزار تومان را حفظ کرد.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولت ایران در خاتمه با تاکید بر این‌که هر کیلوگرم گندم به قیمت 17 هزار و 500 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود، گفت: ارزش گندم‌های خریداری شده تا روز 29 اردیبهشت، مجموعا بیش از 35 هزار میلیارد تومان است.

وزیر کار در پاسخ به این‌که متناسب و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرده؛ باید ابلاغ شود. همسان‌سازی زمانی که قانون ابلاغ شود، اجرا خواهد شد.

قیمت کارخانه خودروهای پژوپارس از 275 میلیون 333 میلیون تومان متغیر است.

براساس قانون کار، کارگران دوم خرداد تعطیل هستند.

محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، به‌تازگی موضوع راه‌اندازی بازار توافقی ارز یا تالار ارز اشخاص را با هدف رفع مشکلات صادرکنندگان بخش خصوصی مطرح کرده است.

اگر یک میلیارد تومان پول پیش دارید، می‌توانید واحدی 116 متری در کوی فردوس را اجاره کنید. این واحد 6 ساله و کرایه آن ماهیانه سه تومان است.

قیمت طلا و سکه روز یکشنبه در بازارهای پشت خطی نوسان افزایشی داشت. ارزپاشی سیاست‌گذار در بازار ارز و کاهش تقاضا، منجر به شکل‌گیری ریتم کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز شده است. مجتبی دیبا، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز پیش بینی کرده است که در صورت کاهش قیمت اونس جهانی طلا، ریتم بازار طلا در داخل افت می‌کند.

در بسیاری از کشورها، اکثر کارت‌های اعتباری دارای تگ NFC هستند و در کل، فقط با نزدیک کردن گوشی یا کارت به دستگاه کارتخوان، مبلغ تعیین شده از حساب کاربر کسر می‌شود.

شرایط جدید ثبت‌نام لاستیک دولتی اعلام شد

اگر یک میلیارد تومان پول پیش دارید، می‌توانید واحدی 116 متری در کوی فردوس را اجاره کنید. این واحد 6 ساله و کرایه آن ماهیانه سه تومان است.

قیمت دلار که طی ساعات نخست حادثه بالگرد رئیس جمهور که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، به بالای 60 هزار تومان هم رسیده بود، هم اکنون به کانال 56 هزار تومان بازگشته است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودروهای برقی صرفاً با مسدود کردن 100 میلیون تومان در حساب بانکی، می‌توانند نسبت به ثبت نام برای خرید از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند و مهلت خرید تمدید نمی‌شود.

در حالی که دلالان تلاش گسترده‌ای را برای بهره برداری از شرایط ویژه ناشی از شهادت رییس‌جمهوری و همراهانش در دستور کار قرار داده بودند، بازار ارز و طلا و سکه روند نزولی خود را بازیابی کرد.