چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پایگاه رفاه ایرانیان «عدالت» را گسترش می‌دهد گفت: این پایگاه اطلاعات درآمدی ایرانیان را به‌روز می‌کند و با توجه به اینکه اطلاعات افراد را در سطوح مختلف در بر گرفته، با کمک آن دهک‌بندی دقیقی صورت می‌گیرد. همچنین ذیل این پایگاه، وبگاه‌هایی تعریف شده که می‌تواند خدمات رسانی به مردم را آسان کند که از جمله خدمات آن، اجرایی سازی طرح کالابرگ الکترونیکی...

قانون تازه مصوب ساماندهی زمین، مسکن و اجاره‌بها که به «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» معروف شده، برای مشاوران املاک نقشه کشیده است.

نرخ خرید تضمینی گندم امسال هر کیلو گرم 17 هزار و 500 تومان و گندم دوروم 18 هزار تومان است.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: مسکن دور از دسترس مردم قرار گرفته و به نوعی می‌توان گفت خرید ملک از سبد خانواده‌ها خارج شده است و مردم بیشتر به سمت تمدید قراردادهای اجاره می‌روند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در مورد اخیر که عملیات موشکی تنبیهی ایران به سرزمین‌های اشغالی را شاهد بودیم؛ در روزهای اول دلار به 69 هزار تومان هم رسید اما اکنون دلار به پله 56 هزار تومان برگشته است.

مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی وضعیت شرکت‌های بورس در فروردین‌ماه را بررسی کرد.

حقوق ورودی خودروهای برقی و (بنزینی - برقی) هیبریدی از نیم درصد تا 15 درصد اعلام شد.

بیت‌کوین روز جمعه برای اولین بار در بیش از سه هفته به بالای سطح 67 هزار دلار صعود کرد و این افزایش در حال حاضر نیز ادامه یافته است.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران تغییر کرد.

در حال حاضر اطلاعات 5 خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده است.

آخرین قیمت انواع خودرو پژوپارس برای امروز 30 اردیبهشت 1403 به شرح زیر است.

نرخ دلار آزاد نسبت به روزهای پایانی فروردین‌ماه حدود 14درصد افت کرده است. روز گذشته حمایت کانال 58هزار تومانی شکسته شد تا دلار بازاری در نیمه کانال57 قرار گیرد. تحلیلگران مجموعه‌ای از عوامل سیاسی و اقتصادی را در افت سریالی اخیر موثر می‌دانند.

یارانه 300 هزار تومانی دهک‌های چهارم تا نهم ساعت 24 امشب 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی درباره مالیات بر خانه خالی گفت: در صورتی که واحدهای مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند.

لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در مجلس تصویب شده و بنابراین روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته درنظر گرفته شده است.

بازنشستگان تامین اجتماعی گزارش دادند با وجود اینکه عرف پرداختی سازمان تامین اجتماعی از نظر زمانی معمولاً بیستم هر ماه بوده است، اما بسیاری از بازنشستگان با چهار روز تاخیر حقوق مستمری دریافت کردند.