چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

خرید طلای دست دوم با وجود هشدارها کماکان ادامه دارد و خیلی‌ها ترجیح می‌دهند بخشی از سرمایه خود را به این سمت هل دهند

امروز (دوشنبه) مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2.41 تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل 0.85 درصد کمتر شده است.

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه در روند کاهشی قرار گرفت و قیمت‌ها نسبت به ابتدای روز یکشنبه افت چندانی نداشتند، اما اثر هیجانی رشد قیمت در پی اخبار مربوط به شهادت رئیس‌جمهوری از بازار تخلیه شد. در سومین روز هفته، سکه امامی با افت میلیونی در پله‌های ابتدایی کانال 40 میلیونی معامله شد.

یارانه کمک معیشتی مرحله 159 مربوط به اردیبهشت ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده و از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: از دیروز جلسات هیأت دولت در حال برگزاری است و در این جلسه اعلام شد که بنا بر این است که کار نباید تعطیل نشود و هیچ کس نباید خدمت‌گذاری به مردم را متوقف کند.

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: در تامین کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، خدمات پولی و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حوزه پرداخت مالی نیز بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد، امروز ادامه خواهد یافت.

هلی‌کوپتر رییس‌جمهوری و همراهانش در حالی دچار سانحه شد که وی از افتتاح بزرگترین پروژه‌ی آبی مرزی میان ایران و اذربایجان بازمی‌گشت.

پس از وقوع حادثه غم انگیز روز گذشته که منجر به شهادت رئیس جمهور و همراهان وی شد، نرخ ارز در پی سودجویی دلالان چند ساعتی با افزایش روبرو شد اما از ابتدای امروز دوباره با روند کاهشی، به نرخ قبلی بازگشت.

جمعی از شخصیت‌ها و مقامات اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

قیمت دلار از صبح امروز ریزشی بود و به کانال 57 هزار تومان رسید.

وزیر اقتصاد گفت: در حوزه پرداخت مالی، تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

قیمت طلا امروز دوشنبه (20 مه) پس از آنکه داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده در هفته گذشته شرط‌بندی‌هایی مبنی بر اینکه فدرال رزرو می‌تواند نرخ بهره را دو بار در سال جاری کاهش دهد، تثبیت کرد، به بالاترین حد خود رسید.

وزیر جهاد کشاورزی، شهادت رییس جمهور کشور و هیات همراه را در حین خدمت تسلیت گفت.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران تغییر کرد.

60 لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وزیر اقتصاد ضمن عرض تسلیت در پی شهادت رئیس جمهوری، در توئیتی اظهار کرد:... گریه نمی‌دهد امان.