چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

یک آپارتمان 40 متری یک خوابه در محله امامت تهران در حالی که 15 سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت سه میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز 100 میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

میانگین قیمت محصول پیاز در فروردین‌ماه امسال در مزرعه حدود 14هزار تومان بوده است.

قیمت طلا، سکه و ارز طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

یک اقتصاددان درباره روند نرخ تورم تا پایان سال توضیح داد.

کارشناسان اقتصادی معتقدند آنچه قیمت دلار را تعیین می‌کند بخش‌نامه و دستور و تهدید نیست، اثر رشد نقدینگی و تورم مهمترین دلیل هر بازاری برای رشد قیمت‌هاست.

نرخ بهره بین بانکی در اولین هفته از اردیبهشت ماه با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به 23.51 درصد رسید.

براساس اطلاعات منتشر شده قیمت لاستیک خودرو افزایش خواهد داشت.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماه‌های گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از 6 برابر افزایش می دهد.

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند مالیات بر سوداگری شامل 0.5 درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد! حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصویب لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را راهکاری برای انجام معاملات شفاف در بازار مسکن برشمرد و گفت: این طرح مراحل پایانی تصویب خود طی می‌کند که امیدواریم با تصویب این لایحه و ابلاغ و اجرای آن بتوان بخشی از موانع موجود بر سر راه بازار مسکن را برداشت.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته های 1.5 لیتری 72 هزار تومان است.

متوسط قیمت مسکن در تهران از متری 80 میلیون عبور کرد، اما در محدوده چیتگر با عددی کمتر از 70 میلیون روبرو می‌شویم

قیمت تارا اتوماتیک V4 LX مدل 1403 در بازار با کاهش 30 میلیونی 1 میلیارد و 230 میلیون تومان شد.

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است.