چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با عقب‌نشینی از نیمه کریدور ششم، هزار تومان کاهش پیدا کرد. معامله‌گران افت قیمت طلای جهانی را دلیل کاهش التهابات بازار ارز در هفته اخیر می‌دانند. علاوه بر دلار، سایر ارزها نیز در پنجمین روز معاملاتی هفته در روند کاهشی قرار گرفتند.

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم پیش از رسیدن به مقام فعلی، در خرداد ماه 1400 گفت: خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود. اما اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروهای ایرانی پس از صحبت وی چگونه بود؟

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به 5500 خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار تهران می‌گوید عرضه نوبرانه‌ها از 20 اردیبهشت‌ماه جاری افزایش پیدا می‌کند و با گسترش عرضه، قیمت‌ها تعدیل و کاهشی می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403 در بازار 55 میلیون تومان ریزش داشت و به قیمت 945 میلیون تومان رسید.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ 5 اردیبهشت 1403 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.

قیمت خودرو در بازار ایران طی سال‌های اخیر زیر سایه افزایش نرخ ارز، به کانال‌های باورنکردنی دست پیدا کرده و به همین دلیل، هم‌اکنون بودجه 500 میلیون تومان برای خرید خودروهای اقتصادی در نظر گرفته می‌شود./ تجارت‌نیوز

قیمت خودرو در بازار ایران طی سال‌های اخیر زیر سایه افزایش نرخ ارز، به کانال‌های باورنکردنی دست پیدا کرده و به همین دلیل، هم‌اکنون بودجه 500 میلیون تومان برای خرید خودروهای اقتصادی در نظر گرفته می‌شود.

در حالی خبرها از احتمال بازگشت درخواست برداشت سه هزار میلیارد تومانی وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی حکایت دارد که این بند پیش از این با تصمیم نمایندگان مجلس از لایحه بودجه حذف شده بود.

نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه طی روزهای اخیر موجب بازگشت آرامش به بازار ارز شد؛ عدم وجود خریدار در بازار موجب ادامه روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال 63 هزار تومان بازگشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت که برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

تسلا پس از معرفی مدل 3 هایلند، بالاخره از نسخه پرفورمنس آن رونمایی کرد. این خودرو، قدرتمندترین مدل 3 تاکنون به حساب می‌آید. علاوه‌بر تغییراتی در ویژگی‌های فنی، ظاهر این خودرو هم دستخوش ارتقاهایی شده است.

مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین خبر داد.

یک کارشناس مسکن گفت: در پلتفرم‌های «دیوار» و «شیپور» به دلیل وجود عدم قوانین بازرسی، عده‌ای از دلالان موجب افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار می‌شدند و تا اصلاح روند آگهی‌ها مسدود خواهند ماند.

با وجود پوشش، بدنه جعبه‌ای، تایرهای آفرودی All-train و چراغ‌های تازه کیا قابل تشخیص هستند.

احسان خاندوززی، وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد. منبع: خبرگزاری دانشجو