یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر اختلال در واریز یارانه دی ماه، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه نقدی دی‌ماه طبق روال ماه‌های گذشته در تاریخ مقرر (20هرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و اختلالی وجود نداشت.

فارس نوشت: در حالی که به گفته رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران، از کل وسایل نقلیه کشور اعم از خودرو و موتورسیکلت 34 درصد بدون بیمه شخص ثالث تردد می‌کنند، یک مدیر وزارت نفت خبرداد، تعویض کارت سوخت و اختصاص سهمیه سوخت به شرط داشتن بیمه شخص ثالث شده است.

تسنیم نوشت: در حالی سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه نقدی دیماه در تاریخ 20 دی خبر داده که گزارشهای مردمی و بررسی میدانی تسنیم حاکی از عدم واریز یارانه دی ماه به حساب برخی سرپرستان خانوار است.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان تصریح می‌کند: در کشوری که به راحتی اعلام می‌کنیم 40 درصد تورم در کشور وجود دارد، به طور قطع این 40 درصد تورم تاثیر خود را روی تمام بازارها می‌گذارد.

معاون خرید شرکت فولاد خوزستان، در نشست مطبوعاتی فولاد خوزستان در نمایشگاه بومی سازی، تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد، در خصوص نقش فعال فولاد خوزستان در استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه بومی‌سازی و تاثیر آن بر روی کاهش مصارف ارزی و حتی ارزآوری صحبت کرد.

اقتصادآنلاین نوشت: واریز مابه التفاوت 20 درصدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد آغاز شد.

رئیس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: فراموش نکنید، ابتدا با بیشترین حجم انتشار پول، رشد پایه پولی را به 45 درصد رسانده و سپس با فروش بخشی از ذخایر ارزی آن را به رقم 33.5 درصد رساندید. حالا چرا آن را یک دستاورد برای خود می‌دانید؟!

ایلنا نوشت: نگاهی به نمودارهای تاریخی مصرف سرانه گوشت قرمز در کشور، یک روند کاهشی مداوم را نشان می‌دهد؛ این افت از سال‌های ابتدای دهه 90 شمسی آغاز شده و در سال‌های پایانی این دهه به تدریج شتاب گرفته است.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان، در نشست مطبوعاتی فولاد خوزستان در نمایشگاه بومی سازی، تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد در خصوص فرایند بومی‌سازی تجهیزات در فولاد خوزستان و تاثیر آن بر ارزآوری کشور و ایجاد زنجیره تولید ارزش در کشور صحبت کرد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 22 دی 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 20 عددی 110 هزار تومان است.

همشهری‌آنلاین نوشت: جمعیت کل بازنشستگان کشور به حدود 6.3 میلیون نفر می‌رسد و اگر قرار باشد که حقوق همه این بازنشستگان طبق نسخه بازنشستگان کشوری و لشکری با شاغلان همتراز متناسب‌سازی شود به حدود 150 همت اعتبار نیاز است که ناگزیر باید از جیب مردم یا صندوق تامین اجتماعی تامین شود.

اقتصادآنلاین در اینفوگرافیکی به بررسی میزان افزایش قیمت اینترنت در 2 سال گذشته پرداخت.

فارس در گزارشی فهرست ارزهایی در 2023 از ارزش افتادند را معرفی کرد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت گردن گوسفندی 1 کیلوگرم 344 هزار تومان است.

قیمت طلا و سکه طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران افزایش یافت.

افزایش عجیب خودرو در بازار، این روزها خریداران را شوکه کرده است.