یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: تفاوت قیمت بنز CLS 500 در ایران و امارات خبرساز شد. قیمت این خودرو کارکرده در ایران 9.8میلیارد تومان و در کشور همسایه ایران همین مدل با کارکرد صفر 7.5 میلیارد تومان است.

آرمان ملی نوشت: رئیس کمیته حقوق و دستمزد کمیسیون تلفیق بودجه 1403، گفت: متوسط افزایش حقوق کارمندان به 20 درصد افزایش یافت و حداقل کف حقوق کارمندان در سال آینده 10 میلیون تصویب شد.

ایلنا نوشت: معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: با اجرای کامل طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای فاقد بیمه در بخش ناوگان نفت گازسوز، این طرح در بخش خودروهای بنزین سوز با اولویت ناوگان تاکسیرانی اجرا می شود.

مهدی ضیغمی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت و دوچرخه از غرفه ایران دوچرخ بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای محصولات این شرکت قرار گرفت.

اقتصادآنلاین نوشت: اگر قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارند و اگر شما نمیخواهید بودجه زیادی را به این امر اختصاص بدهید این گزارش را مطالعه کنید. در این گزارش به بررسی واحد های 3 میلیاردی تهران پرداخته‌ایم تا شما را در این مسیر همراهی و راهنمایی کنیم.

فرماندارشوش گفت: تمام کشاورزان و سرمایه گذاران با توجه به حمایت های صورت گرفته و بسترهایی که درشهرستان برای توسعه کشت گلخانه ای مهیا شده، ورود جدی به این بخش داشته باشند

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی از احتمال اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی از ابتدای سال 1403، در صورت نهایی شدن موضوع در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

فرارو نوشت: قیمت سکه امامی باوجود ثبات نرخ طلا در نیمه ابتدایی معاملات امروز، از مرز 32 میلیون عبور کرد

ایسنا نوشت: بنا بر اعلام رئیس بنیاد ملی گندمکاران احتمالا قیمت گندم تا پایان هفته آینده اعلام شود.

فروردین ماه سال 1308 بود. کاشف‌السلطنه با تجهیرات و ماشین‌آلات چای، از بمبئی به بوشهر رسیده بود که آن اتفاق رخ داد. اتفاقی که با گذشت بیش از 94 سال از وقوعش روشن نیست تصادف بود یا ترور.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: هفته آینده درباره روش‌های مختلف کاهش زیان خودروسازان تصمیم گیری می‌شود که یکی از راه‌ها فروش مازاد تولید در حاشیه بازار است.

افزایش عجیب خودرو در بازار، این روزها خریداران را شوکه کرده است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

تجارت‌نیوز نوشت: همان‌طور که بارها و بارها در مورد آن نوشته شده، رکود بازیگر اصلی حوزه مسکن در سال 1402 است؛ رکودی که هم در معاملات و هم در ساخت و ساز پررنگ است. اما با وجود سیطره رکود بر بازار مسکن و قیمت بالای ساخت در کشور، چه چشم‌اندازی از سال 1403 وجود دارد? راه‌حل خروج از وضعیت رکودی مسکن چیست؟

ایسنا نوشت: رئیس اتحادیه چایخانه‌داران، طباخان و آشکده‌های کرج گفت: با افزایش بهای گوشت، مصرف کله پاچه گوسفندی که پیش از این خوراک محبوب ایرانی محسوب می‌شد، در سفره خانواده کمرنگ‌تر شده و طباخی‌ها کساد و رو به تعطیلی هستند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، گوشت قرمز در روزهای ابتدایی ماه دی با افزایش قیمت 200 هزار تومانی مواجه شده است. هنوز دلیل دقیق این افزایش قیمت مشخص نیست و محاسبات مسئولان مربوطه درباره میزان تولید با یکدیگر همخوانی ندارند.