یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد100 نوشت: علیرضا گچ‌پززاده، معاون ارزی بانک ملی در نشست بازارسازی و مداخلات موثر ارزی در بازار ارز ایران تاکید کرد: برای اینکه جلوی‌رشد بازار غیررسمی را بگیریم باید ابزارهای مرجع سازی ارز را درست بشناسیم واز آنها استفاده مناسبی داشته باشیم.

اقتصادآنلاین نوشت: یارانه معیشتی مرحله 155 مربوط به دی ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 20دی ماه قابل برداشت است.

خدمت نوین پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و بازنشستگی 5 ساله دال در قالب هم‌افزایی فعالان صنعت مالی کشور عرضه شد.

ایسنا نوشت: رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: حربه جدید کلاهبرداران این است که پیامکی مبنی بر واریز سود سهام عدالت به برخی افراد ارسال می‌کنند، سپس از دریافت کننده پیامک می‌خواهند با باز کردن لینک، شماره ملی یا شماره حساب خود را وارد کند که به محض باز کردن لینک، سودجویان از حساب افراد برداشت می‌کنند.

زومیت نوشت: مرسدس با عرضه‌ی مدل‌های جدید خودرو CLA قصد دارد رقابتی جدی‌تر را با خودروهایی مثل تسلا مدل 3 آغاز کند.

شرکت ایران دوچرخ به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن با حضور در نمایشگاه موتورسیکلت در شهر آفتاب که از امروز 20 دی ماه 1402 آغاز شده، محصولات خود را در قالب طرح فروش نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند.

بازار خودرو طی 24 ساعت گذشته شاهد رشد قیمت برخی خودروهای خارجی بود.

تسنیم نوشت: پیشنهاد دولت برای افزایش، ترمیم حقوق بازنشستگان و بهبود معیشت بازنشستگان در سال 1403 در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید که ظاهرا نزدیک تورم سال آینده حقوق بانشستگان افزایش خواهد یافت.

شرکت ستاره اول، موفق شد در پایان سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 1402، به فروش بیش از 8 هزار میلیارد تومان دست یابد و رکورد قبلی یعنی 7 هزار میلیارد تومانی خود را پشت سر بگذارد.

بانک پارسیان که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان، طی 9 ماهه سال جاری با پرداخت بیش از 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، حدود 12 هزار جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد تا زمینه ساز آغاز زندگی شیرین این زوج های جوان باشد.

مشتریان طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو که موعد تحویل فیدلیتی پرایم آنها اردیبهشت سال آینده است، می‌توانند با تقاضای تبدیل به ریسپکت 2، خودروی خود را تا 10 روز دیگر تحویل بگیرند.

قیمت هر متر مربع خانه در تهران طی یک سال سی میلیون تومان افزایش یافت.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار طی دو روز گذشته در روندی افزایشی بازگشایی شده است. قیمت دلار امروز نیز همین رفتار را تکرار کرد و با رشد 400 تومانی از نیمه کانال 51 هزار تومانی عبور کرد. معامله‌گران می‌گویند دلار به منطقه 52 هزار تومانی ورود خواهد کرد.

تسنیم نوشت: سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش لاستیک خودرو از 26 دی ماه را اعلام کرد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد و افزایش قیمت‌ها به حدی بود که سکه و طلا به یک کانال بالاتر وارد شدند.

پلاک‌گذاری ملی خودروهای مناطق آزاد از سوی هیات وزیران به نهادهای ذیربط ابلاغ شد که بر اساس آن شماره‌گذاری ملی و واردات به سرزمین اصلی برای خودروهایی که تا پیش از ابلاغ این آیین‌نامه مجاز به تردد در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی بودند، مجاز اعلام شده است.