یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

یک مقام مسئول در رابطه با قانون خرید طلا گفت: 9 درصد مالیات فقط از اجرت و سود طلا باید گرفته شود.

راشاتودی نوشت: دولت کوبا قصد دارد به خاطر بحران اقتصادی پیش آمده ناشی از تحریم‌های آمریکا، یارانه بنزین و گازوییل را حذف کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره وضعیت حقوق بازنشستگان و کارمندان در سال آینده توضیحاتی اراه کرد.

همشهری نوشت: با وجود رشد قیمت دلار ظرف 2 روز گذشته تحت‌تأثیر اخبار غیراقتصادی، کارشناسان نوسان‌های قیمت ارز را ناشی از عوامل دیگری هم می‌دانند.

دنیای اقتصاد نوشت: عمده فایل‌هایی که روز گذشته به بازار فروش این گروه از آپارتمان‌ها یعنی واحدهای 60 تا 80 مترمربعی عرضه شد، آپارتمان‌های میانسال یا با عمربنای بیش از 10 سال هستند.

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار طی دو روز گذشته با یک پرش بلند از منطقه امن 50 هزار تومانی گذشت و به کانال 51 هزار تومانی ورود کرد. معامله‌گران بازار ارز عنوان می‌کنند که روند تقاضا افزایشی است و سیگنال‌های منفی، این روند صعودی را برای دلار رقم زده است.

اقتصادآنلاین نوشت: رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه واردات طلا بخشی از مشکل تامین مواد اولیه این صنعت را رفع کرده، پیش بینی کرد: قیمت‌ها در بازار در سطوح کنونی باقی بماند.

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار طی دو روز گذشته با یک پرش بلند از منطقه امن 50 هزار تومانی گذشت و به کانال 51 هزار تومانی ورود کرد. معامله‌گران بازار ارز عنوان می‌کنند که روند تقاضا افزایشی است و سیگنال‌های منفی، این روند صعودی را برای دلار رقم زده است.

رئیس انجمن سرمایه‌گذاری‌های مشترک ایرانی و خارجی گفت: شمار پروژه‌هایی که افغانستانی‌ها در 10 ماهه امسال در ایران اجرا کرده‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش رشد دو برابری داشته است.

طبق خبرهای متنشر شده، احتمالاً به زودی شاهد عرضه تویوتا bZ3 در سامانه خودروهای وارداتی خواهیم بود. تویوتا bZ3 رسما به عنوان دومین مدل از خانواده جدید مدل‌های الکتریکی این برند شناخته می‌شود. این خودروی برقی ابتدا برای بازار چین عرضه شد و حاصل همکاری BYD و FAW تویوتا است.

اقتصادآنلاین نوشت: شهر کرج به عنوان یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت استان البرز با ویژگی‌های متنوع مناطق مسکونی شناخته می‌شود. مناطقی چون جهان‌شهر، عظیمیه. گوهردشت و مهرشهر به عنوان گران‌ترین محله‌های کرج شناخته می‌شوند. که هر یک دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی هستند.

قتصادآنلاین نوشت: در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1402 صفر 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین دنده‌ای مدل 1401 با کارکرد 18 هزار کیلومتر 550 میلیون تومان قیمت خورده است.

یارانه کمک معیشتی مرحله 155 مربوط به دی ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 20 دی ماه قابل برداشت می‌شود.

گزارش رسمی دولت نشان می دهد که قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران در آذرماه نسبت به ماه قبل، 2.9 درصد کاهش داشته است.

شاید در نگاه اول اینطور به نظر نرسد اما خودرویی که اشکودا برای 2024 آماده کرده‌است در مقایسه با مدل‌های قبلی تغییرات چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

تسنیم نوشت: دبیر کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با تاکید بر اینکه دستمزد باید به صورت ملی تعیین شود گفت: مزد منطقه‌ای یا مزد توافقی دستاوردی جز ناامیدی و خستگی نیروی کار، ایجاد مشکل در صنعت و تولید کشور همچنین مهاجرت نیروی کار و مواجه کردن آن‌ها به چالش‌های بسیار نخواهد داشت.