یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنا به مصوبه هفتمین جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، توزیع شکر در سامانه بازارگاه به صورت سهمیه بندی استانی و براساس دستور العمل نحوه فعالیت اعضای زنجیره تامین و توزیع شکر انجام می‌شود.

همایش بیست و ششمین دوره رتبه بندی شرکت های برتر ایران (IMI-100) دوم بهمن ماه سال جاری توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

اقتصاد 100 نوشت: قند روسیه و چای هندی صد سال پیش هم سر سفره ایرانی ها حاضر بود.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز، دوشنبه 25 دی 1402، باز هم افزایشی گزارش می‌شود. اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی با افزایش قیمت روبه رو هستند، اما افت قیمت‌های ناچیز و ثبات نیز در تعداد اندکی از محصولات به چشم می‌خورد.

اقتصادآنلاین نوشت: بانک مرکزی در شرایطی خبر از ضرب سکه های جدید و بدون تاریخ داده است که بازار در توقف موقت خرید و فروش ها به سر می برد و بسیاری از سکه فروشان، در مسیر خرید و فروش با احتیاط گام برمی دارند؛ حالا اگرچه فراموش نشده که در دوران ولی الله سیف، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در سال 97 و با افزایش حجم تقاضای خرید طلا، بانک مرکزی دست به حراج ذخایر ارزشمند طلا زد؛ اما باید دید که سکه...

براساس گفته مدیرعامل اتحادیه دام سبک، افزایش قیمت گوشت قابل پیش‌بینی بود و کاملا هم مشخص بود که این اتفاق می‌افتد؛ زیرا افزایش قیمت خیلی بیشتر از آن‌که تحت‌تاثیر گرانی قیمت دام باشد، ناشی از کمبود جمعیت دامی کشور است.

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: دولت در لایحه بودجه قیمت حامل‌های انرژی را ثابت در نظر گرفته بود لذا قیمت گازوئیل، بنزین و دیگر فرآورده‌ها در سال آینده همچون سال 1402 خواهد بود.

بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای خطاب به شبکه بانکی اعلام کرد: اخذ مسکوکات و شمش طلا از اشخاص ولو به صورت امانت که منتج به صدور گواهی از طریق سازوکار بورس کالا و غیر آن شود، صرفا پس از أخذ مجوز از بانک مرکزی امکان‌پذیر است.

قیمت ارز، طلا و سکه در بازار تهران تغییر کرد.

اقتصادآنلاین نوشت: در جلسه اخیر در وزارت اقتصا از سوی وزارت اقتصاد طرح مزد منطقه ای ارائه شد.

ایرنا نوشت: عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و به میزان فعلی، به مردم پرداخت خواهد شد.

گزارش‌های میدانی از روند بازار خودرو نشان از افزایش 5 تا 60 میلیون تومانی قیمت‌ها طی 24 ساعت گذشته دارد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت گندم در تاریخ 25 آذر 1402 اعلام شد.

قیمت سکه که در ابتدای معاملات دیروز به کانال 34 میلیون تومان رسیده بود، یک خبر باعث شد که سقوط کند و حالا صحبت از ادامه ریزش قیمت سکه در بازار است.

همشهری نوشت: نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

دنیای اقتصاد نوشت: طبق آمار رسمی، تورم اجاره در آذرماه به پایین‌ترین نرخ از ابتدای 1402 رسید. ماه گذشته اجاره‌بها 50درصد نسبت به آذر پارسال جهش کرد. این رشد، برای مستاجرها، غیرقابل قبول (تحمل) است؛ اما شدت جهش در تابستان، بیشتر از این بود.