یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یک مقام مسئول در سازمان اموال تملیکی از تعیین تکلیف ماینرهای موجود در انبارهای این سازمان خبر داد و گفت که ماینرهای مزایده ای فقط به افراد دارای مجوز بهره برداری فروخته می شود.

تسنیم نوشت: در حالی بلیت پروازهای داخلی کمیاب شده و ایرلاین‌ها در این بخش عرضه قطره‌چکانی دارند که شرکت‌های هواپیمایی اقدام به افزایش غیرقانونی قیمت بلیت کرده‌اند.

فرهاد احتشام زاد، عضو انجمن واردکنندگان خودرو در کافه خبر #خبرآنلاین متهمان بحران سازی در صنعت خودرو را معرفی کرد و گفت: مافیاهای پنهان و سرمایه‌های ناآشکار و منافع ناآشکار و افراد ذی‌نفوذ و تصمیم گیران پنهان صنعت خودرو را دچار بحران کرده‌اند.

تجارت نیوز نوشت: در ماه‌های پایانی سال همیشه بحث دستمزد منطقه‌ای داغ می‌شود. اما این طرح به مانند بسیاری دیگر از پیشنهادات با موافقان و مخالفانی همراه است.

بازار کریپتو با نزدیک شدن به تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین صعود کردند و به گفته پلتفرم کوین دسک، قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از 30 مارس 2022 به بالای 47هزار دلار رسید.

یک تیونر اوکراینی به نام Autolife Tuning به تازگی از لندروور دیفندر چشم نواز خود پرده برداری کرده که مجهز به انبوهی از به روزرسانی‌های بیرونی و داخلی است تا آن را از هر نمونه دیگری در جاده متمایز کند.

اقتصاد آنلاین نوشت: یکی از قسمت‌های مهم و جذاب تهران، منطقه‌های غربی شهر می‌باشد. این مناطق دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند که آن‌ها را به عنوان بهترین محله‌های تهران معرفی می‌کنند. غرب تهران دارای محله‌ها و شهرک‌های مختلفی است که از نظر فرهنگی، اجتماعی و جغرافیایی تنوع زیادی دارند.

شهرآرا نیوز نوشت: محمد کشتی‌آرای درباره خرید و فروش سکه بدون ضرب بانک مرکزی هشدار داد و گفت: بارها برای این موضوع هشدار داده‌ایم که مردم به هیچ وجه سکه‌ای که ضرب بانک مرکزی نیست را خریداری نکنند چراکه این سکه‌ها یا جعلی است و طلا نیست یا اینکه عیار آن‌ها پایین است.

رمز ارز نوشت: ارزش بازار میم‌کوین پرطرفدار Dogwifhat از شبکه سولانا با نشان WIF، پس از افزایش قیمت چشمگیر بیش از 141 درصدی طی 48 ساعت گذشته، به رقم شگفت‌انگیز 144 میلیون دلار رسیده است.

پیشرفت آخرین دستاورد دانگ فنگ در مقایسه با مدل H30 کراسی که در ایران حضور داشت و تولید می‌شد، در نوع خود جالب و قابل توجه است

امروزه خرید و فروش آنلاین با مزیت‌های بزرگ خود، به بخش مهم و جدایی‌ناپذیری از زندگی بسیاری از ما تبدیل شده است. این مزیت‌ها باعث شده تا سهم خریدهای آنلاین هر سال بیشتر شود و دسترسی به کالاهای متنوع‌تر را برای ما راحت کند.

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی معتقد است: وی عنوان کرد: با تکالیف دولت به بانک‌ها و رشد شدید پایه پولی، صِرفِ کنترل ترازنامه بانک‌ها، که یک اقدام احتیاطی است، برای مهار رشد نقدینگی کفایت نمی‌کند.

همشهری‌آنلاین نوشت: مجری طرح هوشمندسازی یارانه و آرد و نان به خبر ممنوعیت خرید بیشتر از 4 نان با یک کارت بانکی واکنش نشان داد.

گروه مپنا با گذر از مرز 50 هزار مگاوات احداث واحد نیروگاهی، رکوردی کم نظیر را به نام خود ثبت کرد و اکنون در رتبه‌ای برتر نسبت به بیش از 160 کشور جهان در تولید برق قرار گرفته است.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها حساب یارانه‌بگیران فردا 2 میلیون تومان شارژ خواهد شد.

عصرایران نوشت: خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد.