شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری همکاران سیستم، روز شنبه، 2 دی ماه، با حضور خبرنگاران برگزار شد. در بخش ابتدای این نشست، مدیرعامل همکاران سیستم به معرفی همکاران سیستم و آخرین تجارب و دستاوردهای آن پرداخت.

آخرین نرخ دلاری که در بازار ارز در پایان پاییز 1402 ثبت شد، 49 هزار و 980 تومان است؛ عددی که البته افزایش 622 تومانی را نسبت به ابتدای سال نشان می‌دهد. این یعنی نرخ دلار در سه ماه سوم سال 1و2 درصد گران شده است.

تسنیم نوشت: پیرهادی گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از احکام و تکالیف مصوب مجلس در برنامه هفتم توسعه است و اعمال این مهم در بودجه سال آینده به صورت جدی از سوی مجلس دنبال می‌شود.

بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های 75 تا 99 بیش از 3 میلیون و 615 هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند.

تسنیم نوشت: اخیرا خبری در فضای مجازی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه از ابتدای دی ماه سال جاری، از معاملات طلا 25 درصد مالیات اخذ می‌شود.

اسنپ در پانزدهمین طرح نیکوکاری‌کلاب در طرحی با عنوان «مشارکت در تامین هزینه‌های نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی» با خیریه «حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک» همکاری می‌کند.

اواسط آذر ماه 1402، دیجی‌فای از پکیج جدید خود به نام کلیک رونمایی کرد. این پکیج بعد از تست اولیه در آذر ماه، از اوایل دی ماه در دسترس عموم قرار گرفته است و قطعا با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود یک تحول اساسی در مدل‌های فروشگاه‌ساز ایجاد خواهد کرد.

برای اولین بار در سطح شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه، یک خانم به عنوان مشاور مدیرعامل و نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب شد.

روزنامه همشهری نوشت: در شرایط فعلی، میانگین قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی در شهر تهران معادل 75 میلیون تومان است و یک آپارتمان 75 متری با عمر و امکانات متوسط به حدود 5.7 میلیارد تومان می‌رسد.

تجارت‌نیوز نوشت: با وجود اینکه بانک جهانی تداوم رشد اقتصادی و کاهش نرخ تورم در اقتصاد ایران را تایید کرده اما چالش‌های پرشمار اقتصاد ایران سبب شده چشم‌انداز قابل قبولی پیش‌روی اقتصاد کشور نباشد.

«صندوق سهامی سرو» و «صندوق سهامی آساس»، بالاترین بازدهی را از مرداد 1399 هم‌زمان با شروع ریزش تاریخی بورس تاکنون کسب کردند.

تسنیم نوشت: ستاد مدیریت سوخت جزییات قطع سهمیه بنزین را اعلام کرد.

تسنیم نوشت: در آبان ماه تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد 68,7 درصد رسیده که در مقایسه با ماه قبل (74.5 درصد) 5.8 واحد درصد کاهش داشته است.

در حالی معاون وزیر صمت از سیاست این وزارتخانه برای آزادسازی قیمت خودرو پرده‌برداری کرده که شورای رقابت تاکید دارد بازار خودرو همچنان انحصاری است و ذیل مصوبات شورای رقابت مدیریت می‌شود.

مهر نوشت: نایب رییس اول اتحادیه املاک تهران گفت: با وجود تحرکات محسوسی که در بازار مسکن طی هفته گذشته رخ داد قطعا تا عید نوروز شاهد کاهش قیمت مسکن در بازار خواهیم بود.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت انواع گوشت در بازار تهران را در این گزارش مشاهده کنید.