شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

ایلنا نوشت: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: مجلس چراغ سبزی برای گران کردن حامل‌های انرژی داده است که این هم خطری است که ممکن است دولت به یک‌باره برود و بنزین یا سایر حامل‌های انرژی را گران کند.

اقتصاد آنلاین نوشت: بازار اجاره هم همانند خرید و فروش در رکود نسبی به سر می برد و غالب اجاره نشین ها، جابجایی های خود را حداکثر تا مهر و آبان انجام می دهند و فاصله آذر تا اسفندماه، این بازار تقریبا کم رونق است؛ به همین دلیل اجاره خانه در این ماهها به دلیل تقاضای کمتر، تقریبا مناسب تر است.

آخرین قیمتی که در بازار سکه امامی در پایان پاییز 1402 ثبت شد، نرخ 29 میلیون و 249 هزار تومان است. این عدد، افزایش یک میلیون و 593 هزار تومانی قیمت سکه امامی را نسبت به ابتدای پاییز نشان می‌دهد. این یعنی سکه در این مدت 5.7 درصد گران شده است.

تسنیم نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

ایسنا نوشت: تحلیلگر برجسته بازار رمزارزهای دیجیتال، مایکل ون د پوپ، معتقد است که افزایش قیمت 50 هزار دلاری بیت‌کوین ممکن است قبل از مشخص شدن وضعیت تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین رخ دهد.

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

اقتصادآنلاین نوشت: ستاد مدیریت سوخت جزییات قطع سهمیه بنزین را اعلام کرد.

ایران نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد خرید ملک از سوی ایرانی‌ها در ترکیه نسبت به دو سال قبل بیش از 80 درصد کاهش یافته و از محدوده یک هزار و 300 فقره به حدود 200 فقره در ماه رسیده است.

دنیای اقتصاد نوشت: بازار فروش آپارتمان در دو منطقه واقع در نوار میانی شهر تهران، به نوعی، از تنوع فایل برخوردار است؛ حجم نسبتا مناسب واحد مسکونی نوساز، میانسال و سالخورده.

فارس نوشت: رییس مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: با راه‌اندازی این مرکز نرخ ارز در کشور تثبیت می‌شود.

تجارت نیوز نوشت: بازار بورس اوراق بهادار تهران نهمین ماه سال 1402 را نیز به پایان برد و بازدهی شاخص کل از ابتدای سال تا کنون حدود 13 درصد مثبت ثبت شده است همچنین بازدهی شاخص کل در یک ماهه آذر ماه 1402 رقم 9 درصد مثبت ثبت گردیده است.

یکم دی ماه 1402 مراسم معارفه دکتر غمگین به عنوان مدیر عامل جدید شرکت حریر خوزستان برگزار شد.

دانشگاه پلی تکنیک مسکو در اقدامی غافلگیرکننده در میان منظره آشفته صنعت خودروسازی روسیه، نمونه اولیه خودروی الکتریکی جدیدی به نام آمبر را معرفی کرد. طراحی این خودرو انتقادات گسترده‌ای را برانگیخته و بسیاری می‌گویند که برای کسب عنوان زشت‌ترین خودروی جهان، فیات مولتی پلا را شکست خواهد داد.

ایرنا نوشت: رییس سابق اتحادیه سراسری صنعت مرغداری کشور، رشد تقاضا را یکی از علل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار دانست و از افزایش تولید این محصول طی ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: گوشت مرغ در بازار باید بین 80 تا 85 هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد و نرخ 90 تا 100 هزارتومانی گران فروشی است.

ایسنا نوشت: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تاکید بر روند نزولی قیمت انواع سکه و مصنوعات طلا در بازارهای داخلی تا روز چهارشنبه آن هم علیرغم اینکه طلا در بازارهای جهانی افزایشی طی شد، از اندک افزایش صرفاً قیمت طلا در بازار به دنبال افزایش یکباره 14 دلاری اونس جهانی طلا در روز گذشته (پنجشنبه) خبر داد.