شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

یک پلتفرم رزرو آنلاین اقامتگاه ایرانی از ثبت بیش از 600 هزار از نظرات بی‌طرفانه مردمی در پلتفرمش خبر داد.

مهر نوشت: مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جبران کسری بودجه از طریق جبران کسری به هیچ عنوان صحت ندارد، ضمن آنکه 98 درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه متصل شده و امکان استفاده از سهمیه وجود دارد.

ایلنا نوشت: مدیر عامل پیشین شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: افزایش پلکانی قیمت بنزین باید در برنامه سوم توسعه اجرا می‌شد اما مجلس هفتم آن را ملغی کرد، در صورتی که اگر آن برنامه اجرا می‌شد به نقاط خوبی در مورد مصرف بنزین می‌رسیدیم.

«تحول دیجیتال؛ محور هوشمندسازی کسب‌وکارهای آینده» عنوان سمیناری بود که همکاران سیستم در راستای پیاده‌سازی تحول دیجیتال در کسب‌وکارها برگزار کرد.

صبح امروز و در پنجاه و پنجمین جلسه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، نشان مدیر ارشد ارتباط گستر توسط هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران به عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اهدا شد.

ایلنا نوشت: حق بیمه تکمیلی هر بازنشسته تامین اجتماعی 152هزار و 500 تومان تعیین شد.

اقتصاد آنلاین نوشت: امروز نگاهی به قیمت رهن کامل آپارتمان در مناطق مختاف تهران داریم و بررسی می‌کنیم با چه مشخصاتی می تواند خانه رهن کرد.

سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به برخی شایعات و ابهامات مطرح شده در خصوص مالیات طلا توضیحاتی ارایه کرد.

تجارت نیوز نوشت: بررسی بازار سیمان حاکی از کاهش جزئی قیمت‌ها، به‌رغم مشکلات تامین سوخت واحدهای تولید است، اما تولیدکنندگان همچنان نگرانند در ادامه فصل سرما با مشکلات بیشتری مواجه شوند و از وزارت نفت هم می‌خواهند که برای جلوگیری از تاثیر کمبود انرژی بر بازار سیمان، واحدهای صنعتی بتوانند از نزدیک‌ترین پالایشگاه یا انبارهای نفت سوخت مازوت را تحویل بگیرند؛ چراکه در حال حاضر بخشی از کارخانه‌ها...

مهر نوشت: هر کیلو شکر فله در میادین و بازارهای میوه و تره بار به مبلغ 28 هزار تومان در حال عرضه و فروش است.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به 635 میلیون تومان رسید و امروز با افزایش 5 میلیونی به 640 میلیون تومان رسید.

فارس نوشت: مصوبات حقوقی و نفتیِ لایحه بودجه 1403 اعلام شد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

اقتصاد نیوز نوشت: ارزش سهام عدالت مشخص شد.

بنا بر اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی، کارمزد تسهیلات وام‌های خرد قرض الحسنه از دی ماه صفر خواهد شد.

عملکرد آینده اقتصاد چین منوط به فضای سیاسی آن است که اکنون به نظر می رسد تحت تاثیر سیستم سیاسی سفت و سخت آن قرار گرفته است. به نظر می رسد پکن در سال جدید میلادی با عدم قطعیت و چالش های مهمی روبرو باشد.