شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: کارشناس اقتصادی گفت: قیمت‌ها مسیر حرکتی خود را می‌روند. با این وجود نمی‌توانیم شاهد رشد عجیب و غریبی در قیمت طلای داخلی طی ماه‌های آینده باشیم.

رئیس اداره فناوری مکانیزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از طریق بانک کشاورزی یک هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ادوات نوین داده شده که تا کنون 680 میلیارد ریال به استان تخصیص داده شده است.

اقتصادنیوز نوشت: بازار ارز تهران و هرات دیروز چهارشنبه 29 آذر ماه شاهد ریزش قیمت دلار بود. قیمت طلا هم نزولی شد اما قیمت سکه نسبت به روز قبل تغییر نکرد.

معاون وزیر صمت ضمن تاکید بر تمایز قانون ساماندهی صنعت خودرو از سند راهبردی گفت: بهتر است تغییرات در سند جدید راهبردی خودرو با این مضمون که شورای رقابت نقش تنظیم‌گری و نظارت داشته باشد، قیمت توسط خودروسازها تعیین شود و وزارت صمت نیز سیاست‌گذار باشد.

تجارت نیوز نوشت: آخرین آمارهای رسمی از بازار مسکن نشان می‌دهد که متوسط قیمت مسکن در تهران طی آبان‌ماه به 75 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است و خانوارها برای خرید یک خانه 50 متری باید به‌طور متوسط چهار میلیارد تومان هزینه کنند. اما در کدام محله‌های تهران می‌توان واحد مسکونی با چهار میلیارد تومان خرید؟

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو به روزنامه هم میهن گفت: ایران‌خودرو و سایپا پیشرفته‌ترین سیستم‌های مدیریت منابع انسانی را در کشور دارند و همیشه الگوی سایرین بوده‌اند، البته جاهایی کم و زیاد شده ولی به لحاظ متدولوژی مدیریتی و وجود سیستم‌ها همیشه بهترین‌ها را داشته‌اند.

گسترش‌نیوز نوشت: در جداول زیر قیمت انواع لاستیک خودرو موجود در بازار را مشاهده می کنید.

روزنامه دنیای اقتصاد جدول قیمت خانه کلنگی در برخی مناطق تهران را منتشر کرده است.

اقتصادآنلاین نوشت: مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان موافقت کرد.

امروز کاهش قیمت دلار، قیمت طلا و سکه را نیز نزولی کرد. افت قیمت در بازار طلا در حالی رخ داد که شایعه‌ای در خصوص دریافت مالیات 25 درصدی از فروش طلا در شبکه‌های اجتماعی در میان مردم دست به دست می‌شود.

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار بعد از گذشت 75 روز پرسه زدن در کریدور 50 هزار تومانی، امروز به کانال 49 هزار تومانی سقوط کرد. محدوده‌ای که به اعتقاد معامله‌گران به واسطه سیاست‌های انقباضی دولت شکل گرفته و ماندگاری بالایی ندارد.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ T8 ویژه شب یلدا با موعد تحویل 15 روزه از سوی کرمان موتور اعلام شد.

صاحبان مشاغل از اول دی ماه سال 1402 ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی نوع 1 و یا 2 از طریق سامانه مودیان برای فروش کالا و خدمات مطابق دستورالعمل صدور صورتحساب الکترونیکی، حسب مورد هستند.

قیمت خودرو در طول سال‌ها افزایش زیادی داشته است و حتی ارزان‌ترین خودروهای دست دوم نیز از ارزش بالایی برخوردار بوده‌اند. قابلیت اطمینان یکی از نگرانی‌های رایج در میان خریداران برای یک خودروی دست دوم ارزان بوده است. این معیار می‌تواند کاری کند که انتخاب خودروی مناسب کار دلهره‌آوری به نظر برسد، اما خودروهای دست دوم قابل توجهی با قیمت کمتر از 6000 دلار وجود دارند که هنوز هم قابل اعتماد...

جهان صنعت نوشت: زمان واریز یارانه 600 الی یک میلیونی مشخص شد.

موج تورم در اقتصاد ایران دورهمی‌های خانوادگی را هم نشانه رفت.