شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

برند بریتانیایی آمالگام کالکشن که به عنوان متخصص ساخت ماکت‌های حرفه‌ای شناخته می‌شود، از جدیدترین محصول خود که مبتنی بر فراری 296 GT3 است، رونمایی کرد.

کیهان نوشت: در حالی که در سالیان گذشته نرخ ارز در آستانه سال نو میلادی افزایشی بود، دلار آزاد در روزهای پایانی پاییز به محدوده 49 هزار تومان برگشت و پیش بینی ها حاکی از ادامه این روند کاهشی است.

تسنیم نوشت: بازرس مجمع عالی کارگران کشور نیروی کار را به عنوان یکی از شاخصه های مهم فعالیت اقتصادی و جزو لاینفک هر رویداد مالی دانست و گفت: میزان حقوق نیروی کار در ایران بر اساس آمارهای بین المللی، جزو ده کشور آخر جدول است و با ارفاق می توان گفت بعد از ونزوئلا رتبه دوم را از آخر داریم و این درحالیست که حقوق نیروی کار در کشورهای همسایه خیلی بالاتر است.

معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت هر عدد تخم‌مرغ گرید B بسته‌بندی شده را در احجام مختلف 4580 تومان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای از افزایش زمان بندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث خبر داد.

مراسم افتتاح شعبه تنکابن به عنوان دومین شعبه بیمه ملت در استان مازندران، برگزار شد.

سازمان امور مالیاتی، دریافت مالیات از مستاجران را تکذیب کرد.

مهر نوشت: اگرچه قرار بود از یکم دی ماه قیمت گذاری لاستیک آزاد شود اما با توجه به اینکه این موضوع هنوز از سوی ستاد تنظیم ابلاغ نشده و قیمت های جدید باید به قیمت قبل برگردد.

مهر نوشت: دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: از ژانویه 2024 مصوب شده است که پول‌های رایج غیرملی در داخل عراق استفاده نشود و برای این کار جرم انگاری نیز در نظر گرفته شده است.

تسنیم نوشت:‌بازرس مجمع عالی کارگران کشور با اشاره به اینکه دستمزد ناکافی قانون کار متقاضیان شغل را به سمت کارخانه ها و واحدهای تولیدی نمی برد گفت: ایران بر اساس آمار بین المللی، جزو ده کشور آخر جهان از نظر میزان دستمزد کارگران است.

در حالی که دستگاه‌های دولتی مانور سنگینی را بر موضوع کاهش قیمت مسکن آغاز کرده‌اند؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار از خریداران خالی شده است.

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ 4 دی 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت گردن گوسفندی 1 کیلوگرم 344 هزار تومان است.

روزنامه قدس نوشت: آمارها نشان می‌دهد در دو سال گذشته سرانه مصرف گوشت قرمز از 12 به حدود 6 کیلوگرم و سرانه مصرف مرغ از 32 به حدود 26 کیلوگرم تقلیل یافته است. این کاهش مصرف ناشی از نوسان‌های قیمتی است که همیشه شیب رو به بالایی دارد و دست مردم را از این محصولات کوتاه می‌کند.

مهر نوشت: شاخص دلار جهانی در سال 2023 وضعیت ریزشی داشت و انتظار می رود ارزش جهانی این ارز در سال 2024 همچنان کاهشی باشد.

همتی تاکید کرد: لازمه پیشرفت در اقتصاد، سازگاری استراتژی رشد با ظرفیت حکمرانی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 توضیحاتی ارائه کرد.