شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بر اساس قانون جوانی جمعیت امسال به 1400 خانواده واجد شرایط در استان کرمانشاه زمین 200 متری اختصاص یافت.

ایسنا نوشت: رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی با اشاره به قطع بیمه 300 هزار کارگر ساختمانی در طول سه سال گذشته، از وجود 500 هزار کارگر ساختمانی در صف انتظار بیمه و بلاتکلیفی آنها خبر داد و خواستار اجرای واقعی صدور شناسنامه فنی ساختمان شد.

مهر نوشت: برخی از شرکت‌های داخلی طی یک حرکت انتحاری و زیر سایه مجوز پنهانی وزارت صمت، تولیدات خود را با نام‌های تجاری سونی، سامسونگ و ال‌جی به بازار عرضه می‌کنند.

ایرنا نوشت: سرپرست دفتر امور حمایتی و توانمندسازی گفت: پایش کودکانی که مشمول یارانه 600 هزار تومانی تا یک میلیونی طرح «امنیت غذایی برای کودکان» هستند، به صورت ماهانه توسط خانه‌های بهداشت انجام می‌شود تا اثر مصرف مواد غذایی بر روند رشد کودک بررسی شود. اگر خانوار پس از شارژ اعتبار تا پایان همان ماه خرید نکند ماه بعد حساب او شارژ نمی‌شود.

ایلنا به نقل از یک کارشناس حوزه انرژی نوشت: باتوجه به اینکه معدود کشورهایی در جهان هستند که می‌توانند در موضوع صادرات خدمات فنی و مهندسی پالایشگاهی حرف برای گفتن داشته باشند ایران باتوجه به توان تکنولوژیکی در صدد برآمد از این تکنولوژی برای صادرات غیرنفتی و ارزآوری استفاده کند.

تسنیم به نقل از رویترز نوشت: وزیر نفت آنگولا اعلام کرد عضویت در اوپک دیگر به نفع این کشور نیست و از این گروه خارج می‌شود.

بررسی روند قیمت‌ها در طول سه ماه گذشته نشان می‌دهد که سکه امامی 5.7 درصد، هر گرم طلای 18عیار 6.3 درصد، دلار 1.2 درصد و بورس 4.1 تغییر قیمت داشته است.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به 628 میلیون تومان رسیده است و با افزایش 7 میلیون تومانی به 635 میلیون تومان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت بخشی از معوقات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته خبر داد و گفت: حدود 62 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه گفت: محیط زیست همیشه حامی تولید و اشتغال بوده و تلاشمان بر این است که به جای هفت واحد 70 واحد صنعتی داشته باشیم.

تسنیم نوشت: سرپرست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با بیان «کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث صادر نمی‌شود» گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل عمومی فاقد بیمه قطع می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی از پیگیری کاهش مجدد سود تسهیلات نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: با تعیین تکلیف قانون ساماندهی بازار اجاره مسکن، برای افزایش اجاره‌بها سقف تعیین می‌شود.

تسنیم نوشت: هر اونس طلا امروز با 0.7 درصد افزایش به 2049 دلار و 49 سنت رسید.

اقتصادآنلاین نوشت: کارت سوخت دارندگان وسایل نقلیه شارژ شد و هم‌اکنون قابل استفاده است.

مهر نوشت: بازرسان وزارت جهادکشاورزی قیمت گوشت را بررسی کردند.

زومیت نوشت: با دریافت مجوز جدید توسط گوشی فوق مقاوم گلکسی XCover 7، به نظر می‌رسد زمان رونمایی آن از چیزی که فکر می‌کردیم نزدیک‌تر است.