چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد.

تجارت‌نیوز نوشت: کمبود سوخت در 72 ساعت گذشته در برخی از جایگاه‌های سوخت استان مشاهده شده که به گفته مسئولان شرکت‌های پخش فرآورده نفتی ساری و چالوس، علت اصلی آن ترافیک سنگین مسافران تابستانی و تاخیر در انتقال کانتینرهای سوخت به جایگاه‌هاست.

مهر نوشت: برای رهن خانه در منطقه سعادت آباد، به حداقل 300 میلیون تومان بودجه نیاز دارید.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به مازاد تولید، هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 15 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

اقتصاد آنلاین نوشت: شاید این روزها فروش گوشی‌های هوشمند با قیمت 2000 دلار چیز چندان عجیبی نباشد؛ اما به کسی که برای خرید یک نسخه از اولین نسل آیفون اپل، نزدیک به 200 هزار دلار پرداخت کند چه می‌گویید؟

ژیان بی تردید بخشی جدانشدنی از تاریخ خودرو در جهان است. به بهانه جشنواره ژیان ها در سوئیس گزارشی نوشته ایم از تاریخچه این خودرو در ایران و البته جهان تا مروری کنیم روی نمونه های هیجان انگیز از این سیتروئن 75 ساله.

تجارت نیوز نوشت: رئیس بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی در یک برنامه تلوزیونی اعلام کرده است که یک خانه 25 متری برای حداقل‌های زندگی کافی است! اما فضایی 25 متری چقدر می‌تواند رفاه یک خانواده را تامین کند و در کیفیت زندگی آنها تاثیر داشته باشد؟

ایسنا نوشت: حقوق همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی تا پایان یکم مرداد پرداخت شد، اما دلیل این تاخیر در پرداخت چه بود؟

زومیت نوشت: زمان کوتاهی پس از رونمایی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ، اولین تصاویر واقعی از گلکسی زد فولد 6 فاش شده است.

تیتر کوتاه نوشت: قیمت پراید نسبت به روز گذشته با افزایش جزیی به روزرسانی شد.

ایلنا نوشت: دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: در حال حاضر با نرخ تالار اول و سنا با قیمت 28 هزار و 500 تومانی، نرخ تالار دوم و نرخ نیما، نرخ اسکناس بازار متشکل، نرخ ets بانک مرکزی، نرخ بانک ملی، نرخ مداخله و نرخ بازار آزاد مواجه هستیم در حالی که قراربود ارز تک نرخی شود.

یک کارشناس بازار کار اعتقاد دارد: ادعای دولت در خصوص کاهش نرخ بیکاری و ایجاد شغل، با اطلاعات پایه و شرایط اقتصادی و تورمی و میزان صادرات همخوانی ندارد.

اقتصاد آنلاین نوشت: گوشی‌های هوشمند امروزی می‌توانند کارهای زیادی را انجام دهند، اما با این اوصاف مردم همچنان به خرید گوشی‌های ساده می‌پردازند. به نظر شما دلایل انجام این کار کدامند؟ با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا پاسخ این پرسش را پیدا کنیم.

تجارت‌نیوز نوشت: در حالی که نیمی از روزهای هفته گذشته در تعطیلی بازار تهران گذشت قیمت طلا و سکه بازدهی مثبت داشت و افزایشی شد. به اعتقاد فعالان بازار طلا این افزایش قیمت متاثر از معاملات پشت خطی معامله‌گران رخ داده است.

گجت‌نیوز نوشت: میتسوبیشی پیکاپ ترایتون (L200) مدل 2024 نسل جدید را رسماً معرفی کرد. این پیکاپ از تغییرات برجسته در طراحی و ابعاد فنی بهره‌مند شده است.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت روز خودروهای وارداتی و مونتاژ اعلام شد.