شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مقدسی گفت: با توجه به پتانسیل تولید بالای یک میلیون تن گوشت قرمز انتظار می‌رود که حمایت از بخش تولید صورت گیرد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: قیمت برنج ایرانی در فصل تولید حدود 35 تا 40 درصد کاهش یافته است.

معاون وزیر کار گفت: تاکنون 145 هزار فروشگاه خرد و زنجیره‌ای در طرح کالابرگ الکترونیکی مشارکت داشته اند.

رمزارزنیوز نوشت: در حالی که شاخص ترس و طمع بازار کریپتو به 72 رسیده است پیش‌بینی می‌شود بیت‌کوین شاهد توقفی در روند صعودی باشد.

ایسنا نوشت: در شش ماهه نخست سال 1402 مجموعا به 39 کشور لبنیات صادر شده که عراق با 184هزار تن اولین مقصد صادراتی لبنیات ایران است.

شرکت مهندسی و معدنی نوآوران مس به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های برتر پیمانکاری و بهره‌برداری معدنی کشور با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی متخصص و ماشین آلات پیشرفته و به‌روز معدنی در راستای اهداف عالی صنعت معدنی کشور و توسعه خدمات فنی و پیمانکاری نقش‌آفرینی می‌کند.

پروژه «مدیریت بازچرخانی آب و استفاده از پساب‌های شهری جوامع محلی» فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از 5 پروژه برتر این دوره در بین نامزدهای نهایی در بخش جایزه «مدیریت تعالی در پایداری» فولادسازان جهان معرفی شد.

چهار شاخص اثرگذار بر بازار مسکن در مسیر بهبود قرار گرفته است. ثبات بازارهای موازی، رونق نسبی ساخت و ساز، کاهش سرعت رشد نقدینگی و رکود معاملات مسکن از عواملی است که اثر کنترل کننده بر بازار ملک ایجاد کرده است.

سخنگوی دولت درباره اقدام دولت در خصوص 9 برابر شدن یارانه‌ها توضح داد.

جدل رییس سازمان برنامه و بودجه رییس کل سابق بانک مرکزی حالا وارد فاز تاره‌ای شده است.

اقتصادآنلاین نوشت: در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه در جنت‌آباد خواهیم پرداخت.

تیترکوتاه نوشت: قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت طلا و سکه امروز روند افزایشی دارد و سکه بهار آزادی به کانال 26 میلیون تومانی صعود کرده است. امروز قطعات و حباب سکه و همچنین دلار و انس نیز روند صعودی دارند.

بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور اول مهر ماه از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاه‌های اجرایی جهت تهیه لایحه بودجه 1403 ابلاغ شد.

اقتصادآنلاین نوشت: در آگهی های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل 1396 با کارکرد 180 هزار کیلومتر 550 میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل 1395 با کارکرد 195هزار کیلومتر، 530 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت دلار و سکه امروز در بازار تهران وارد فاز صعودی شد.