پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش‌ها از روند قیمت‌ها، از روند ریزش قیمت طلا و سکه در بازار حکایت دارد.

فراز نوشت: اگر به انبارهای کانتینری در اطراف تهران بزنید، تعداد کانتینرهایی که برای انبار وسیله‌ها و اثاثیه منزل اجاره شده، توجه شما را جلب خواهد کرد. در سال‌های پیش، این کانتینرها بیشتر برای انبار تجهیزات کارگاه‌ها، مطب‌ها و دفاتر اداری مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروز اما، تغییر کاربری تعداد زیادی از آن‌ها به منظور انبار اثاث خانه‌ها، پرده از یک واقعیت تلخ بر می‌دارد: تهران، شهروندانش...

دنیای اقتصاد نوشت: حتی اگر بانک‌ها شرکت ارائه‌دهنده سرویس پیامکی را نیز عوض کنند، در شرایط فعلی تغییری حاصل نمی‌شود. تنها در صورتی هزینه‌ها کمتر خواهد شد که شرکت‌های میزبان به مشتریان خود تخفیفی ارائه دهند و این به معنای تغییر نکردن صورت مساله است. به همین دلیل می‌توان نتیجه گرفت که در صورت اعلام رسمی افزایش تعرفه‌های پیامکی اپراتورهای خدمات‌دهنده، تغییراتی مبنی بر افزایش نرخ‌های کارمزد...

مهر نوشت: مدیر مراکز درمانی هلال احمر ایران در عراق درخصوص حادثه انفجار و حریق روز عاشورا حوالی حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) توضیح داد.

تسنیم نوشت: رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور گفت: معطلی چند ساله بیمه کارگران ساختمانی موجب قطع شدن بیمه 300هزار کارگر شد و 500هزار کارگر ساختمانی منتظر نوبت در تأمین اجتماعی باقی مانده اند.

همشهری‌آنلاین نوشت: رویای ساخت ایرباس «A380 استرچ» هواپیمایی با 1000 صندلی، مدت‌ها ذهن مدیران ایرباس را به خود مشغول کرده بود، در آن زمان کسی فکر نمی‌کرد این طرح جاه‌طلبانه روزی به بایگانی سپرده شود.

رییس کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: هند در تعامل با جهان و اصلاحات منجر به ثبات اقتصاد کلان ظرف یک دهه، 480 میلیارد دلار سرمایه مستقیم خارجی جذب و صادرات سالانه را به 450 میلیارد دلار رساند.

تسنیم نوشت: معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کانون‌های بازنشستگی خبر داد.

معاون اسبق بانک مرکزی گفت: تجربه نشان داد اقتصاد ایران اصلا با دلار بالاتر از 50 هزار تومان و... تطبیق ندارد، با آن نرخ دلار کسی قدرت خرید چیزی را در اقتصاد ایران دارا نیست و در نتیجه رکود بر بازارها حاکم می‌شود.

تیتر کوتاه نوشت: برای خرید یک واحد خانه در تهران با 5 میلیارد تومان می توانید در اکثر مناطق پایتخت به جز شمال و شمال غرب گزینه هایی را بیابید.

قیمت برخی از نشان های تجاری چرخ خیاطی در بازار به شرح زیر است.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت خودروهای داخلی طی تیرماه تغییرات بسیاری را پشت سرگذاشت.

ایمدل جی 7 کی ام سی که چند مدتی است در بازار خودروی کشور عرضه شده، خودرویی است که یک طراح سرشناس آن را طراحی کرده است.

اطلاعات نوشت: وقتی نخبگان مهاجرت می‌کنند، معنایش از دست دادن همه سرمایه‌گذاری‌ها ی انسانی و اقتصادی برای رشد و کمال نخبگان و در اختیار گرفتن آسان و ارزان آنها توسط دیگر کشورهاست.

اعتماد نوشت: یکی از معتبرترین مراجعی که در گذشته می‌شد برای تحولات بازار مسکن به آن مراجعه کرد درگاه ملی آمار یا سایت مرکز آمار ایران بود که متاسفانه عملکرد این سامانه هم پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم بسیار ضعیف شده به گونه‌ای که یا آمارها منتشر نمی‌شود یا با فاصله زمانی زیادی آمارها را اعلام می‌کند.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت پژو 405 GLX بنزینی کارکرده 190 میلیون شده است و پژو 405 GLX دوگانه سوز صفر 365 میلیون و پژو 405 SLX صفر نیز به 505 میلیون تومان رسیده است.