چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: برای اجاره خانه های دو خوابه 60 تا 110 متری در بریانک به حداقل 130 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

تجارت نیوز نوشت: امروز به دلیل تعطیلی اغلب بنگاه‌های خرید و فروش خودرو در سطح کشور و تعداد اندک معاملات، میزان تغییرات قیمتی نیز بسیار پایین گزارش می‌شود. البته تصویب واردات خودروهای کارکرده از سوی دولت در روز گذشته می‌تواند از هفته آینده یک شوک کاهش قیمتی دیگر برای بازار خودرو به ارمغان بیاورد.

ایسنا نوشت: قیمت طلا امروز (پنجشنبه) به بالاترین حد یک هفته اخیر رسید و دلار اندکی ضعیف‌تر شد در حالی که معامله‌گران نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده را پس از افزایش گسترده نرخ بهره درک کردند.

زومیت نوشت: منبعی آگاه در زنجیره‌ی تأمین می‌گوید که اپل از سال‌ها پیش کار روی آیفون تاشدنی را شروع کرده؛ اما بعید است این گوشی در سال 2024 رونمایی شود.

یک کارشناس بازار سرمایه درباره پیش‌بینی بورس می‌گوید: خیلی انگیزه‌ای برای رشد بازار نیست و سال آینده اگر با همین فرمان جلو برویم، رکود سنگینی در کل بازارهای کشور شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص 80 هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.

اقتصادنیوز نوشت: سکه در رشد 500 هزار تومانی هتریک کرد و عدد طلایی بازار برای دلار 48 هزار و 300 عنوان می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی از کاهش قیمت مسکن خبر داده و این موضوع را دستاورد دولت سیزدهم دانسته است.

اقتصادآنلاین نوشت: جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی کره ای، کیا اسپورتیج 4 سیلندر GT طبی هفته گذشته ریزش 300 میلیون تومانی را ثبت کرده است.

رئیس اسبق اتحادیه طلا با اشاره به وصغیت بازار طلا و سکه گفت: این تابستان درست در اواخر تیرماه، کاهش فروش طلا قابل پیش‌بینی بود چرا که با فرارسیدن محرم همواره ما با موج شدید کاهش خرید و حتی فروش روبرو می‌شویم. این وضعیت خصوصا در دهه اول محرم به چشم می‌خورد.

شرکت ECD اتو دیزاین در ساختن مدل‌های کلاسیک لندروور و جگوار E-Type تخصص دارد. آخرین ساخت آن یک رنجروور جذاب با نیروگاهی مدرن است. شرکت این پروژه را Project Oliver Plaid می‌نامد که به ظاهر کابین اشاره می‌کند.

اقتصادآنلاین نوشت: هر ماه و پس از انتشار گزارش مرکز آمار، در صورتی که نرخ تورم ماهانه و یا تورم نقطه‌ای با کاهش همراه باشد، این سوال مطرح می‌شود که «چگونه با کاهش نرخ تورم قیمت کالاها افزایش یافته است؟!»

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت کارخانه ایران خودرو مرداد 1402 منتشر شد که بر اساس آن قیمت کارخانه سمند سورن پلاس دوگانه سوز حوالی 398 میلیون تومان اعلام شده است.

اقتصاد آنلاین نوشت: برای اجاره خانه 200 متری در تهران باید حداقل 600 میلیون تومان برای رهن اولیه پرداخت کنید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد ضمن اعلام آخرین وضعیت تخصیص اعتبار برای صندوق‌های سهام متولدین 1401 در مورد زمان تخصیص اعتبار برای خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین 1400 و 1402 را تشریح کرد.

ایلنا نوشت: وقتی کارگرانِ بسیاری با وجودِ کار کردن در مشاغل سخت و زیان‌آور از حقوق آن بی‌بهره هستند، چگونه می‌توان با هدفِ به اصطلاح سرو سامان دادن به بازنشستگی‌های پیش از موعد، شرایط را برای کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور سخت‌تر کرد؟