شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توانستیم با عملیات‌های پیشگیرانه با همکاری دستگاه‌های امنیتی و نظامی ده حمله سایبری راهبردی دشمن به زیر ساخت‌های حیاتی کشور از جمله شبکه برق را خنثی کنیم.

هم میهن نوشت: فرزند عباس عبدی صبح امروز توسط وزارت اطلاعات در منزل خود بازداشت شد.

تسنیم نوشت: وزیر دفاع ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی را علیه تمام قواعد جنگی و حقوق بشر دانست و افزود: این اقدامات باعث به درد آوردن وجدانهای آزاده جهان اسلام شد که همه افکار عمومی دنیا را بر علیه این رژیم سفاک برانگیخت و برای این رژیم به معنای خودکشی سیاسی بود.

اسحاق جهانگیری جزئیاتی از دیدارش با ابراهیم رئیسی بعد از پیروزی در انتخابات و پیش از مستقر شدن در پاستور را روایت کرده است.

ایسنا نوشت: دبیر ستاد امر به‌معروف و نهی‌از منکر خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته ما تماس‌های مکرر مردمی داشتیم که درخواست داشتند ستاد امر به معروف در موضوع افزایش قیمت خودرو وارد شود.

ایسنا نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور تاکید کرد که اتباع خارجی کارت ملی ندارند.

اعتماد آنلاین عکسی تازه از سلمان رشدی نویسنده کتاب «آیات شیطانی» منتشر کرد.

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان ثبت نام داوطلبان که از صبح تا 6 بعدازظهر است، تذکری به ستاد انتخابات کشور ارائه کرد.

عصرایران نوشت: منطقه جنگی جای خوبی برای سلفی گرفتن و خودنمایی نیست و تنها متخصصین و خبرنگاران میدانی آموزش دیده می‌توانند رسالت خبری خود را در این میدان انجام دهند.

شرق نوشت: مسعود پزشکیان گفت: با اصلاح قانون انتخابات مشکلات زیادی ایجاد شده است. تعداد زیادی از نمایندگان خودشان از این اصلاح قانون پشیمان هستند که چرا چنین کاری کرده‌اند و به این سختگیری‌ها رأی داده‌اند.

سید محمود میرلوحی، معاون وزیر کشور در دوره اصلاحات، به جماران گفت: ما فکر می‌کنیم با دولت یک‌دست ممکن است یک سری مسائل به ظاهر حل شود ولی هزینه‌های ملت را بالا می‌برد و هزینه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی بالا می‌رود.

روزنامه کیهان بخشی از اظهارات مرحوم آیت الله مصباح یزدی درباره تحزب را منتشر کرد.

کیهان در واکنش به انتقاداتی که از احمدی نژاد بخاطر سکوتش در برابر جنایت غزه شده است، نوشت: احمدی‌نژاد اگر همچنان بر حرکت در مسیر عقبگرد و ارتجاع اصرار کند، به همان انحطاطی کشیده خواهد که سران فتنه (موسوی و خاتمی) سقوط کردند.

روزیاتو نوشت: با استانداردهای امروزی، اولین تانک‌ها به شدت خام، زمخت و ابتدایی بودند، اما به متفقین در رسیدن به پیروزی کمک کرده و به سرعت توسط ارتش‌های دیگر کشورها به کار گرفته شدند.

روزنامه شرق نوشت: روز گذشته مجلسی‌ها در صحن علنی به مصوبه پیشین کمیسیون تلفیق رأی در باره افزایش 75درصدی بودجه صداوسیما رای ندادند.

عصرایران نوشت: سید حسن خمینی اگرچه در زمره حامیان فلسطین به شمار است ولی ادبیات متفاوتی را به کار می‌گیرد و چه بسا از ایده صلح یا تلاش برای یافتن یک چارچوب صلح با توجه به واقعیت‌های تازه به جای راهکارهای قدیمی هم حمایت کند. موضوع منحصر به مثال باواریا و آلاسکا نیست.