یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: نام مجاهد و چریک که به میان می آید، قطعا یک مرد در خاطرها نقش می بندد اما او یک زن بود. زنی که از فلسطین و لبنان تا فرانسه را پیموده بود و مبارزه کرده بود. بودنش کنار زنان لبنانی و فلسطینی برایشان الگویی ساخت از یک زن مسلمان که چگونه بیندیشند و عمل کنند.

احمدی نژاد در گفت و گو با یک رسانه محیط زیستی گواتمالا تاکید کرد که این کشور از همه امکانات و منابع لازم برای تبدیل شدن به یک کشور پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و برخوردار شدن مردم از رفاه و آسایش را دارد.

تصاویری از ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دستور در بهره‌برداری رسمی از بزرگترین پروژه عمرانی استان فارس در قالب خط دوم آبرسانی به کلانشهر شیراز از سد درودزن منتشر شده است.

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و یکم مهر دیدارش با عبدالله نوری که به مرخصی آمده را روایت کرده است. همچنین او از ادامه درگیری‌ها میان اسراییل و فلسطین و برخی اتفاقاتی که منجر به افزایش قیمت نقت شده، نوشته است.

سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات امروز، 21 مهرماه 80 ساله شد.

کانال خبری دولت بهار نوشت: پرواز هواپیمای حامل محمود احمدی‌نژاد از مکزیکوسیتی به استانبول حرکت کرد.

رئیس جمهور معیارهای دولت برای انتخاب مدیران در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی را تشریح کرد که ایرنا منتشر کرده است.

علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه پیشین کشورمان درباره مسئله فلسطین با جماران گفت‌وگو کرده است.

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی شرکت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور مجموعه هوش مصنوعی دانشگاه هوایی شهید ستاری، ضمن بازدید از این مجموعه پژوهشی، روند پیشرفت تجهیزاتی این مجموعه را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

جماران نوشت: اسحاق جهانگیری گفت: سرشت تجاوزکارانه رژیم غاصب اسرائیل و دروغ‌پردازی‌ها و مظلوم‌نمایی آنها، نیاتی فراتر از قلمرو کنونی فلسطین دارد.

حسن روحانی در روایت آخرین نشست سازمان ملل در سال 1398 که ایران تحت شدیدترین تحریم های آمریکا قرار داشت، از هزینه دادن برای رفع تحریم ها به نفع مردم گفته و اینکه حاضر بوده قربانی شود.

تصویری از شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه در نماز جمعه تهران مشاهده می کنید.

ایرنا نوشت: امام جمعه اردبیل گفت: قیام فلسطین ظهور اسم قهاریت خداوند بود چون قهاریت خداوند کاملاً آشکار شد، تمام اسباب ظاهری اعم از سلاح، تجهیزات استخباراتی، همکاری سرویس‌های بزرگ جاسوسی دنیا، حمایت‌های بین‌المللی و توان عظیم مالی همه در اختیار اسرائیل بود ولی در یک لحظه هیمنه رژیم اسفاک و جنایتکار اسرائیل فرو ریخت.

ایرنا نوشت: آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اقامه آخرین خطبه های نماز جمعه امروز 21 مهرماه، با مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه خداحافظی کرد.

فرماندهان بلندپایه سپاه پاسداران در نماز جمعه امروز تهران حضور داشتند.