یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

مواضع اخیر سیدحسن خمینی درباره حمله حماس به اسرائیل با استقبال رسانه اصولگرای تسنیم روبرو شد.

روزنامه اعتماد در یادداشتی به بررسی روند شکل گیری «حزب اللهی صورتی» در میان اصولگرایان پرداخته است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی یونایتد ایرکرفت کورپوریشن، دومین دسته از Su-34های جدید تولید و به وزارت دفاع روسیه تحویل داده شد.

اخبار غیررسمی حکایت از باز شدن پرونده FATF در مجمع تشخیص دارد، اخباری که می گویند چراغ سبز برای پیوستن دولت رئیسی به این لوایح روشن شده و حال توپ در زمین مجمع تشخیص است.

هم میهن در گزارشی به بررسی مواضع احزاب و جناح‌های سیاسی ایران در قبال مسئله فلسطین پرداخته است.

تسنیم نوشت: سخنگوی شورای وحدت گفت: حضور همه اقشار در فهرست‌های انتخاباتی، موجب نشاط و امیدآفرینی در فرایند انتخابات و همچنین زمینه‌ساز مشارکت بالای مردم خواهد بود.

فرادید نوشت: روزنامه خاطرات ناصر الدین شاه در روز چهارشنبه نهم مرداد سال 1268 شمسی (ذی‌الحجه سال 1306 قمری) به حضور شاه در کشور فرانسه و اقامت او در شهر پاریس می پردازد.

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: مجلس مُصر است که همسان‌سازی حقوق‌ها انجام شود و امیدواریم دولت همکاری کند و پای کار بیایید تا بتوانیم در برنامه هفتم این مهم را عملی کنیم.

تسنیم نوشت: وزیر اطلاعات با بیان اینکه با عملیات طوفان الاقصی "گنبد آهنین، ناتو و اتحادهای پوشالی" فرو ریخت، گفت: اسرائیل منتظر سیلی محکم‌تر مجاهدان فلسطینی باشد.

توئیت بیانات رهبر انقلاب درباره صهیونیست ها بازدید 10 میلیونی گرفت.

فرادید نوشت: چهره و ژست محمدعلی شاه در عکس‌ها و حتی نقاشی‌هایی که از او کشیده شده، تقریبا آینه‌ای از شیوه حکومت اوست؛ همراه با یک تکبر همیشگی و نگاهی که انگار می‌خواهد پادشاه بودنش را به رخ همگان بکشد.

فارس نوشت: لاریجانی در برنامه صف اول راجع به تحولات اخیر فلسطین، گفت: عملیات طوفان الاقصی در حوزه اطلاعاتی فاجعه‌ای بزرگ برای رژیم صهیونیستی رقم زد

هاشمی‌رفسنجانی روز بیستم مهر در مورد برخی دیدارها و اخبار خارجی به خصوص در مورد ایران نوشته‌است.

ابراهیم رئیسی امروز در جریان سفر به استان فارس و شهر شیراز با خانواده شهدای حملات تروریستی در شاهچراغ دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی لاریجانی در فضای مجازی به اظهارات رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

اعتمادآنلاین تصویری از محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم، که پیشتر لباس روحانیت به تن می کرد را با تیپی متفاوت منتشر کرد.