یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: 11 مهر 1352 مطبوعات عکس گلسرخی و دیگر دستگیرشدگان یک خرابکاری را منتشر کردند.

ایرنا نوشت: رییس جمهور، نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظامی پیشرفته و فن‌آور خواند و گفت: برخی مسوولان کشورهای همسایه همواره به ما تأکید می‌کنند که امروز ایران آسان‌ترین، ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر برای ارتباط شمال، جنوب، شرق و غرب است.

پهپاد انتحاری زواری یکی از سلاح‌های در اختیار نیروهای حماس است که می‌تواند دروازه‌های جهنم را به روی نیروهای اسرائیل باز کند.

ایسنا نوشت: آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، این هفته آخرین خطبه‌های نماز جمعه را در کرمانشاه اقامه کرده و با مردم استان خداحافظی می‌کند.

رحمت‌اله بیگدلی فعال سیاسی در دو توئیت جداگانه به سکوت احمدی نژاد درباره جنایت اسراییل واکنش نشان داد.

ایلنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه گفت: در خصوص انتخابات بر اساس بیانات رهبری شعارمان تشکیل مجلس تحولی و تکاملی است. نباید مجلس دوازدهم تکرار مجالس گام اول باشد و باید متفاوت از مجالس گذشته باشد. نماینده باید بتواند تحول ایجاد کند و تحول گرا باشد

ایسنا نوشت: رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، تاکید کرد: نباید در مردم توقعاتی ایجاد کرد که نتوانیم به آن پاسخ دهیم چراکه امکانات کشور محدود بوده و امروز توقع آفرینی یکی از برنامه هایی است که دشمن در کشور دنبال می کند.

جماران نوشت: آیت الله علوی بروجردی گفت: ما کودک‌کشی محکوم است، کشتن زن و بچه محکوم است، خراب کردن خانه‌ها محکوم است، ما مجوز نداریم کار خلاف بکنیم، اما تفاوت ظالم و مظلوم را هم متوجه بشوید.

تسنیم نوشت: رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل وحدت جهان اسلام و همسایگی قائل به تعمیق و تقویت روابط با عربستان است، گفت: ایران و عربستان در مقطع حساس کنونی باید به عنوان دو بازیگر کلیدی از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت کنند.

هاشمی طبا در روزنامه شرق نوشت: مجلس انقلابی نمی تواند دست به اصلاح امور بزند، چون سرمایه اجتماعی ندارد

رئیس جمهور کشورمان و بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مورد تحولات اخیر فلسطین و تلاش برای توقف جنایات صهیونیست‌ها به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

فارس نوشت: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بی‌حجابی درخواست صهیونیست‌ها برای استثمار ملت‌ها است، گفت: آنها می‌دانند که شیوه اداره جهان این است که به انسان یک مقدار آزادی ظاهری بدهی تا او فریب بخورد و گمان کند که آزاد است؛ ولی اگر جلو آنها ایستاد و آنچه آن‌ها می‌خواهند را قبول نکرد کمر به نابودی او می‌بند

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به سفر اخیر قالیباف به امارات پرداخته است.

روزنامه جمهوری اسلامی از واکنش وزیر کشور به موضوع هجوم مهاجران افغان به ایران تعجب و انتقاد کرده است.

شرق نوشت: چندسالی است که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، فشار مضاعفی به بازنشستگان تحمیل می‌شود؛ به حدی که در مقاطع مختلف شاهد تجمع و اعتراض بازنشستگان کشوری و لشکری، خصوصا بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم.

حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم شورای اسلامی به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: در حال حاضر دولت در مجمع تشخیص مصلحت نظام اکثریت لازم را دارد و می‌تواند از این اکثریت استفاده کند و کنوانسیون‌ها را در مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد و می‌تواند FATF تصویب کند.