یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: نماینده مردم مرودشت گفت: وزارت ارتباطات می گوید فیلترینگ ارتباطی با من ندارد و از جای دیگری دستور می دهند.

جمعی از روزنامه‌نگاران، اصحاب و فعالان رسانه‌ای طی بیانیه‌ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

تسنیم نوشت: آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق سرشناس تهران درگذشت.

مهر نوشت: با بهره‌برداری از دبیرستان دهستان مرزی مورتان شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، پروژه‌های ساخت نیروی زمینی سپاه با کارکرد آموزشی در این استان از مرز یکصد پروژه گذشت.

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه بنا به تاکید مقام‌معظم رهبری بر تببین ابعاد ناوگروه 86 به‌خصوص در دانشگاه‌ها باید مراحل تجربه شده به‌صورت کتاب تدوین و در اختیار دانشگاه‌ها قرار گیرد، افزود: نیروی دریایی آمادگی انتقال آموخته‌ها در این ماموریت خطیر را به جامعه بشری و سایر کشورها دارد.

هم میهن نوشت: اسرائیل قبلا اعلام کرده که اگر موجودیتش به خطر بیفتد، از همه سلاح‌هایش استفاده می‌کند. اما اسرائیل فاقد عمق استراتژیک است و نسبت به ایران موقعیت راهبردی بسیار ضعیفی دارد. همین نقطه‌ضعف، عامل بازدارنده‌ای است که به سود ایران عمل می‌کند و مانع حمله اتمی یا حتی غیراتمی اسرائیل به ایران می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اسامی برخی سیگارها گلایه کرد و گفت که نام آنان را درست خواهند کرد.

با حکم رهبر انقلاب، حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد به تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا بخش هایی از واکنش مقامات ارشد ایران به حمله حماس به اسرائیل را منتشر کرده است.

کانال تلگرامی سایت بهار متن سخنرانی احمدی نژاد در سمپوزیوم علمی محیط زیست در گواتمالا را منتشر کرده است.

جماران نوشت: دختر امام خمینی (ره) در نامه‌ای به پیمان جبلی از تولید برنامه «ساعت به وقت قدس» تقدیر و تشکر کرد.

ایسنا نوشت: فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه جزئیات جدیدی از ویژگی‌های ماهواره نور 3 را تشریح کرد.

جماران نوشت: آیت الله کریمی جهرمی با اشاره به اوضاع نگران کننده اقتصادی مردم گفت: اگر می خواهیم فکر امام و اندیشه ایشان زنده بماند باید قشر ضعیف و مستضعف جامعه را دستگیری کنیم. امام فکر و توجه اصلی شان به این قشر بود نگذاریم عده ای زیر بار فقر و گرانی از بین بروند.

هواپیمای رهگیر میگ -31 ناوگان شمالی که اغلب برای رهگیری هواپیماهای جنگی ناتو که از شمال به مرزهای روسیه نزدیک می‌شوند، اعزام می‌شدند، طبق گزارش‌ها، در بالای دریای خزر در حال تمرین هستند.

علی مطهری با انتشار توئیتی به عملیات جبهه مقاومت علیه اسرائیل واکنش نشان داد.

مهر نوشت: رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات انجام شده، تداوم تلاش و جهاد شبانه‌روزی مسئولان را در زمینه اجرای برنامه‌های دولت در راستای تأمین نیازها و رفع مشکلات مردم خواستار شد.