یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به خبرآنلاین می گوید نیازمند یک تحول اساسی در قانون اساسی و ساختارهای مرتبط با دولت، مجلس و قوه قضاییه هستیم

دنیای اقتصاد نوشت: اظهارات روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره «قیمت‌گذاری خودرو» جدا از اینکه سیگنال افزایش قریب‌الوقوع قیمت کارخانه‌ای خودروها را ارسال کرده، به‌نوعی سند جدید احتکار خودروسازان نیز محسوب می‌شود.

معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم از موافقان استیضاح وزیر آموزش و پرورش به «شرق» گفت: «رویکردهای سازمان امور استخدامی و آموزش و پرورش به گونه‌ای است که روز به روز چالش کمبود معلم در مناطق محروم را بیشتر می‌کند».

در این مقاله قصد داریم تا عجیب‌ترین هواپیماهای نظامی در تاریخ آمریکا را به شما معرفی کنیم.

روزنامه اصلاح طلب شرق به مواضع اخیر قالیباف درباره حکمرانی واکنش نشان داد و موارد نقض این ادعاها را بیان کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی از موضع گیری اخیر مولوی عبدالحمید درباره حمله حماس به اسرائیل انتقاد کرده است.

روزنامه ایران بحش هایی از موضع روزگذشته سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق کشورمان درباره حوادث اخیر غزه را منتشر کرد.

تسنیم نوشت: مراسم دیدار وابستگان نظامی خارجی با سردار تنگسیری به‌مناسبت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌روی عرشه ناو کاملاً ایرانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس برگزار شد.

نماینده اصلاح طلب مجلس پیشین در صداوسیما ماجرای شکایت از رسانه اش را مطرح کرد که جالب توجه بود.

هاشمی‌رفسنجانی روز هجدهم مهر 1379 از ناامیدی حسن روحانی از کار اجرایی و حل یک مساله در سیاست خارجی نوشته است.

اطلاعات آنلاین نوشت: روزنامه اطلاعات 60 سال قبل برای اولین بار عکس زنان نماینده مجلس را منتشر کرد.

تصویری از نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی را مشاهده می کنید.

هشدار رهبر انقلاب به اسرائیلی ها در توئیتر سایت رهبری به زبان عبری منتشر شد.

حسن روحانی می گوید: درگیری‌ها و اختلافات درازمدت خاورمیانه و برقراری صلحی عادلانه و پایدار در منطقه، جز از طریق حل‌وفصل مشکل فلسطین و پایان دادن به اشغال کلیه سرزمین‌های اشغالی به سرانجام نخواهد رسید.

فارس نوشت: رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی، یک عملیات پیش دستانه تلقی می‌شود که برای متوقف کردنِ تداوم جنایات اسرائیل صورت گرفت و جبهه مقاومت برای جلوگیری از ادامه این جنایات، راهی جز طراحی و انجام این عملیات نداشت.

فارس نوشت: وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای با محکوم کردن نقض فاحش حقوق بشر و ارتکاب جرایم جنگی و سازمان یافته رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه، خواستار تلاش جامعه جهانی برای پاسخگو ساختن این رژیم شد.