پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با عادی کردن بی‌حجابی و بی‌بندوباری، کار به جایی برسد که مردم از دین دست بردارند، گفت: لذا طبیعتاً دشمن پای این قضیه ایستاده است.

روابط عمومی ارتش نوشت: امیر سرتیپ هاشمی اظهار کرد: دشمنان به دلیل قدرت نیروهای مسلح دشمنان با وجود ایجاد فتنه‌، توطئه و تهدیدهای فراوان، جرأت تعرض و حمله به خاک میهن اسلامی ما را ندارند.

مراسم ختم مرحومه اشرف فدایی همسر گرامی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد شکوری راد و مادر علی شکوری راد صبح امروز در مسجد نور تهران برگزار شد.

محمد سرافراز رئیس اسبق صدا و سیما گفت: عده‌ای هستند که اگر روزی تحریم‌ها برداشته شود سکته می‌کنند. زیرا درآمدهای سرشاری بابت تحریم دارند. کاسبان تحریم نمی‌خواهند این وضعیت از بین برود. منبع: آزاد

ایسنا نوشت: سخنگوی دولت با انتقاد از دولت پیشین گفت: ما در دهه گذشته اشتباهی مرتکب شدیم و برای رفع تحریم‌ها سازش کردیم.

فارس نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: اگر حمایت آمریکا نبود کدام قدرتی جسارت داشت که آسمان سوریه را مورد تهدید قرار بدهد.

عصرایران نوشت: نرگس محمدی برنده جایزه نوبل صلح 2023 شد.

فارس نوشت: سرلشکر محمد باقری در پیامی به وزیر دفاع سوریه جنایت تروریستی حمله پهپادی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش این کشور را محکوم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی دیدار خود با محمد بن زاید آل نهیان، دو هدیه خاص به وی اهدا کرد.

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در واکنش به وقوع حادثه برای یک دانش آموز نوجوان در مترو نوشت: این گونه حوادث ظرفیت آن را دارند که تبعات جبران‌ناپذیری ایجاد کنند.

ایلنا نوشت: قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ما از وحدت با همه جریان اصولگرایی حتما استقبال می‌کنیم چون فکر می‌کنیم در انتخابات به ویژه در تهران نیاز است که یک لیست واحد از جریان اصولگرایی داشته باشیم

جماران نوشت: سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در یادداشتی درباره ماجرای آرمیتا گراوند منتشر کرد.

فارس نوشت: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در شکل دهی به نظم جدید جهانی مؤثر هستند.

اطلاعات آنلاین در مطلبی تاریخی به 12 مهر 1332 پرداخته و نوشته است؛ در این روز شاه و ملکه راهی رامسر شدند و مجسمه رضا شاه در میدان بهارستان نصب شد.

خبرگزاری مهر از هدیه ویژه رئیس مجلس ایران به رئیس کشور امارات خبر داده است.

در هر جامعه‌ای که بر اساس عقاید خود در یک طیف سیاسی قرار بگیریم به احتمال زیاد در مورد مسائلی که برای ما مهم است نظرات سرسختانه‌ای خواهیم داشت.