یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفته جنگ حماس و اسرائیل، ریشه‌ای کاملا فلسطینی دارد و اینگونه نیست که ایران دستور آن را داده باشد، اما در عین حال اگر جنگ فراگیر شود و اسرائیل در تنگنا قرار بگیرند، احتمال اینکه حماقتی علیه ایران به خرج دهد، وجود دارد و در این‌صورت، کشورهای دیگر هم در آماده‌باش نظامی قرار خواهند گرفت.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین به سخنان اخیر وزیر جنگ اسراییل واکنش نشان داد.

نایب رییس مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌های آمریکا مبنی بر اینکه می‌دانند ایران در عملیات دست داشته اما مدارک لازم را در اختیار ندارند حال آیا ایران با تهدید روبرو است، به جماران گفت: این ادعاها تازه نیست و از قدیم هم این ادعاها را داشتند اما هیچ وقت برای ادعاهایشان مدرک نداشتند.

ایلنا نوشت: سخنگوی دولت گفت: دولت با کلیات طرح شفافیت موافق است، البته اصلاً استفساری از دولت و یا رئیس‌جمهور گرفته نشده است که بگوییم مکاتبه‌ای با آقای رئیس‌جمهور شده و ایشان پاسخی داده است.

واکنش نمایندگان مجلس به حمله حماس به رژیم صهیونیستی در صحن مجلس همچنان ادامه دارد.

منیبان نوشت: نماینده شهرکرد در مجلس گفت: پذیرش لوایح FATF از سوی حاکمیت در شرایط فعلی شایعه است چون صداقت و انعطافی از طرف مقابل نسبت به گذشته دیده نشده است.

فارس نوشت: آیت‌الله عبدالله جوادی آملی با حضور در بیت آیت‌الله جعفر سبحانی، با این چهره حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فارس نوشت: جمعی از زنان پلیس با حضور در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف پارلمان از جمله صحن و موزه بهارستان بازدید و دیدار کوتاهی نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند.

مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی در توئیتی به عملیات طوفان‌الاقصی واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو تصاویری از فرزند رهبر انقلاب منتشر کرده است.

جماران نوشت: سید محمدخاتمی رئیس جمهوری اسبق ایران با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» گفت: آنچه رخ داده است حاصل تحقیر، سرکوب و ظلم هائی است که اسرائیل در طول این مدت نسبت به مردم فلسطین انجام داده است.

فارس نوشت: پیرو ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح برای حذف سهمیه امریه با مدرک کارشناسی، موسی کمالی، مشاور ستاد، از دستور سردار باقری برای حفظ این سهمیه برای دانش‌بنیان‌ها خبر داد.

تصاویری از مراسم سان و رژه صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه امام علی (ع) را، ببینید. منبع: صداوسیما

تسنیم نوشت: توانمندی‌های نظامی مقاومت اسلامی در فلسطین در قالب یک شبکه واحد و یکپارچه فرماندهی و کنترل ایجاده شده است که نه تنها مراحل کسب آمادگی و توان رزم را به دقت برنامه‌ریزی و دنبال کرده بلکه تا بحال تمام مراحل عملیات طوفان الاقصی را هم هدایت و فرماندهی کرده است.

فارس نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه آمریکا و دولت‌های استکباری باید تحولات دنیا را بشناسند، خاطرنشان کرد: امروز دیگر افکار عمومی اسرائیل و کشورهای سلطه گر را تحمل نمی‌کند

مهرنوشت: در صحن امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان بار دیگر حمایت خود را از عملیات حماس علیه اسرائیل اعلام کردند.