یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: داعش را آمریکایی‌ها درست کردند برای اینکه ثبات این منطقه را به هم بریزند، هدف نهایی هم البته ایران اسلامی بود.

تسنیم نوشت: یک مسئول در نیروی دریایی سپاه از آتش‌سوزی جزئی در منطقه دوم این نیرو خبر داد.

سایت رهبر انقلاب پوستری با عنوان «در انتظار طوفان» منتشر کرده است.

روزنامه اعتماد یادداشتی درباره پیامدهای عملیات فلسطینیان علیه اسرائیل و نقش ایران و عربستان در این میدان گاه منتشر کرده است.

ایرنا نوشت: احمد وحیدی با بیان اینکه محوریت مسأله عفاف و حجاب با قوه قضاییه است، گفت: کشف حجاب جرم است و برخورد با جرم به عهده وزارت کشور نیست، وزارت کشور می‌تواند کار توجیهی را انجام دهد.

خبرگزاری فارس بخشی از واکنش اصلاح طلبان به حمله حماس به اسرائیل را منتشر کرده است.

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: آمریکا به دلیل انتخابات وارد جنگ نمی‌شود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: عزم جوانان شجاع فلسطینی، عزم از جان‌گذشتگان فلسطینی با این جنایت ها استوارتر می شود.

ایسنا نوشت: رئیس جمهور با بیان اینکه اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد، گفت: امیدوارم خداوند مجاهدین را در آزادسازی سرزمین آنها کمک کند.

فرمانده کل قوا فرمودند: حامیان رژیم صهیونیستی و برخی از افراد این رژیم غاصب یاوه‌گویی‌هایی در این دو سه روز کرده‌اند از جمله اینکه ایران اسلامی را پشت این حرکت معرفی می‌کنند. اشتباه می‌کنند. ما البته از فلسطین و مبارزات دفاع می‌کنیم. ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و شجاع فلسطینی را می‌بوسیم و به آنها افتخار می‌کنیم اما آنها که می‌گویند کار فلسطینی‌ها ناشی از غیر فلسطینی‌هاست...

روزنامه اعتماد در گزارشی به بررسی برخی از بندهای برنامه هفتم توسعه دولت سیزدهم که در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب نهایی هستند، پرداخته است.

رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام فرمودند: این بلا را عملکرد خود صهیونسیت‌ها بر سرشان آورد. وقتی که ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید باید منظر طوفان بود. شما با ملت فلسطین چه کردید؟ اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سال‌ها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدت آن افزایش یافته بود. منبع: ایرنا

رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام فرمودند: این زلزله ویرانگر توانسته است برخی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکانپذیر نیست. منبع: ایرنا

تصاویری از حضور رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام را مشاهده می کنید.

رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح فرمودند: زلزله ویرانگر 15 مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود.

اطلاعات آنلاین نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد شدید از تلویزیون و مدیریت جدید آن گفت: الان مجری های خوب تلویزیون کجا هستند؟ آقای عادل فردوسی پور کجاست؟