دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه فرارو

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 10 میلیون و 200 هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حکیم ابوالقاسم فردوسی را افتخار ملی دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسوول روابط عمومی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد 2 خودرو سواری در مسیر سبزوار - جوین 2 کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی: از 15 اسفند 1402 لغایت 13 فروردین ماه جاری مجموعا 10 میلیون و 232 هزار و 2 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 10 میلیون و 200 هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سیستم کشت NGS برای نخستین بار در سطح کشور توسط گروه گروه پژوهشی بیوتکنولوژی گیاهان باغبانی جهاددانشگاهی طراحی و اجرا شده است که با کنترل دقیق شرایط محیطی، افزایش عملکرد و بهره‌وری آب و کود و در مجموع افزایش چشمگیر بهره‌وری اقتصادی را به دنبال داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوانی که 12 سال قبل به خاطر دیدن کفش های مرد غریبه پشت در منزل خواهرش، مرتکب جنایتی هولناک شده بود با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، جوانی که 12 سال قبل به خاطر دیدن کفش های مرد غریبه پشت در منزل خواهرش، مرتکب جنایتی هولناک شده بود با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد. رئیس پلیس آگاهی در تشریح این ماجرا به...

وب‌گاه خبر آنلاین

به اذعان مسوولان سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402 نیز مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و قلبی و عروقی پرمصرف‌ترین داروها در کشور بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور فراجا با اشاره به علل تصادفات نوروزی نیز گفت: تحلیل تصادفات امسال نشان می‌دهد که 44 درصد تصادفات به خاطر عدم توجه به جلو است. این مسئله ریشه در خستگی و خواب آلودگی رانندگان دارد و ادامه رانندگی با این شرایط منجر به وقوع تصادفات می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مهدی نوربخش نخست به معرفی این ستاد و مأموریت‌هایی که در دستور کار دارد، پرداخت و گفت: ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست در مردادماه 1389 با نام ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست تشکیل شد و با توجه به چالش‌های حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست در کشور، در جایگاه یک نهاد فرابخشی، هماهنگ‌کننده و هم‌افزای ملی...

وب‌گاه فرارو

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ثبت بیش از 6 میلیون نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز 1403 خبر داد و حافظیه، تخت جمشید، سعدیه و سعدآباد را رکوردداران این بازدید‌ها اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، دمای هوای تهران تا فردا چهارشنبه به 22 درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در استان‌های جنوب شرقی کشور نیز وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ محسن صبری‌پور فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار در خراسان رضوی اظهار کرد: عامل حیوان‌آزاری که یک قلاده سگ را به خودرو بسته بود و می‌کشید، شناسایی و دستگیر شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست از اتمام موفق 9 طرح مورد حمایت ستاد و پیگیری طرح رصدخانه ملی آب با همکاری شرکت مدیریت منابع آب ایران خبر داد.