دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه تابناک

تعداد تردد‌های نوروزی در مجموع به 502 میلیون تردد رسید که روزانه به صورت میانگین 26.5 میلیون تردد در جاده‌های کشور داشتیم. در ورودی برخی شهرها، ترافیک سنگین و نیمه سنگین است. بر اساس آخرین آمار، 120 هزار خودرو مسافر در استان مازندران، 110 هزار خودرو در گیلان و 47 هزار خودرو در خراسان رضوی هنوز وجود دارند که انتظار داریم تا آخر هفته نیز این عزیزان به خانه بازگردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، تهران تا 2 روز آینده بدون بارندگی به سر می‌برد و اهواز و شهرکرد هم به عنوان گرم‌ترین و سردترین شهرهای کشور شناخته شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی گلبهار از دستگیری عامل حیوان‌آزاری در این شهرستان که یک سگ را به خودرو بسته بود و می‌کشید، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: یک میلیون مسافر هنوز به شهرهای خود بازنگشته‌اند که از این تعداد 600 هزار نفر تهرانی هستند که هنوز به پایتخت برنگشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل حیوان‌آزاری که یک قلاده سگ را به خودرو بسته بود و می کشید، شناسایی و دستگیر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی گلبهار از دستگیری عامل حیوان‌آزاری در این شهرستان که یک سگ را به خودرو بسته بود و می‌کشید، خبر داد. سرهنگ محسن صبری‌پور فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار در خراسان رضوی اظهار کرد: عامل حیوان‌آزاری که یک قلاده سگ را به خودرو بسته بود و می کشید، شناسایی و دستگیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت 314 میلیارد و 192 میلیون ریالی یک شرکت خودروساز به اتهام گرانفروشی در عرضه 16 دستگاه خودرو خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

بیش از 6 میلیون نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی در ایام نوروز انجام شده است.

وب‌گاه الف

جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از ترافیک روان در جاده های کشور خبر داد و گفت: متاسفانه تا امروز صبح 769 نفر در تصادفات جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور گفت: در 19 روز اخیر، 633 فقره تصادف فوتی، 16 هزار و 96 فقره تصادف جرحی و 80 هزار و 460 فقره تصادف خسارتی در کشور اتفاق افتاده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403 اظهار کرد: امروز مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و نقاط مرکزی زاگرس بارش رگبار پراکنده را تجربه می‌کنند. وی افزود: فردا استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق استان فارس، بخش‌هایی از استان‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی مجموع کل حجم تردد در جاده‌های کشور به 502 میلیون تردد رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اقامت در طول سفر به شهر توریستی مشهد در خراسان رضوی، گزینه‌های فراوانی پیش‌روی شما قرار دارد که ممکن است شما را برای انتخاب بهترین اقامتگاه، دچار چالش و سردرگمی کند؛ بنابراین بهتر است در قدم اول با معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد آشنا شوید تا به این شکل بتوانید اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

وب‌گاه فرارو

از 24 اسفند تا بامداد امروز (سه شنبه، 14 فروردین)، 769 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.