دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران داروهای پرمصرف در کشور در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمار نشان می‌دهد با وجود جاذبه‌های مهم گردشگری در کشور، دو استان گیلان و مازندران همچنان در صدر مکان‌های هدف گردشگری توسط مردم است و استان‌هایی مانند کرمان، سهم چندانی ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی مختلف کشور طی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال ممنوع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق گفته زمین شناسان ایران بهشت زمین‌شناسی و رنگین کمان مواد معدنی است که در همین راستا سیاست‌های دولت سیزدهم در بخش معادن منجر به احیا و توسعه معادن و تامین زیرساخت‌ها شده است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور بر مدیریت بازگشت سفر مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: مسافران همچنان در استان های مازندران، گیلان و خراسان رضوی حضور دارند و بازنگشته اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا درباره استان‌های پرحادثه فوتی گفت: استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین آمار را داشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

در طرح نوروزی سال 1401 نیز،124 در سیستان و بلوچستان، 94نفر در فارس، 92نفر در کرمان و 79 نفر نیز در خراسان رضوی نفر جان خود را از دست دادند. همچنین در سال 1400 نیز، استان‌های فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان به ترتیب 99،95 و 86 کشته را در تصادفات نوروزی به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی نیکفر امروز مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره ادامه فعالیت مدارس طرح اسکان نوروزی از فردا اظهار داشت: از روز آخر هفته گذشته به ستاد اسکان آموزش و پرورش اعلام کردیم که مدارس در روز 14 فروردین باز باشند، اما قرار بر این شد در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می‌توانند همچنان تا آخر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت مدارس کشور در روز 14 فروردین ماه برقرار است و در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می توانند همچنان تا آخر هفته میزبان مسافران فرهنگی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک مقام مسئول، مدارس در روز 14 فروردین باز هستند اما در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می توانند تا آخر هفته میزبان مسافران باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور بر مدیریت بازگشت سفر مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: مسافران همچنان در استان های مازندران، گیلان و خراسان رضوی حضور دارند و بازنگشته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود تبلیغات رسانه‌های ضدانقلاب برای کم رنگ نشان دادن اعتقادات مذهبی ایرانیان، مردم در مراسم شب‌های قدر امسال حضوری پرشورتر از سال‌های گذشته را رقم زدند.

وب‌گاه فرارو

هواشناسی اعلام کرد: در استان‌های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، استان گلستان، نیمه شمالی فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، برخی نقاط کرمان، ارتفاعات مرکزی البرز؛ و فردا - سه شنبه - در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس و روز چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه...

خبرگزاری تسنیم

وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سبقت سالمندی از جوانی در ترکیب سنی ایران و چالش‌های متعدد برای ارائه خدمات به سالمندان زنگ خطر را برای جامعه ایرانی به صدا درآورده است. سبقت سالمندی از جوانی در ترکیب سنی ایران و چالش‌های متعدد برای ارائه خدمات به سالمندان زنگ خطر را برای جامعه ایرانی به صدا درآورده است. هشدار نسبت به پیر شدن جامعه ایرانی و لزوم برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به سالمندان بارها از سوی کارشناسان مطرح شده...