دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

از 24 اسفند تا بامداد امروز (سه شنبه، 14 فروردین)، 769 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی از ثبت 6 میلیون و 274 هزار و 824 نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه از 24 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکان موقت و دائم فرهنگیان در نوروز 1403 از دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس گذشت اسکان موقت و دائم فرهنگیان در نوروز 1403 از دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس گذشت به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طرح نوروزی اسکان موقت و دائم فرهنگیان دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس، اقامتگاه‌های دائم و موقت، اردوگاه‌ها،...

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از ترافیک روان در جاده های کشور خبر داد و گفت: متاسفانه تا امروز صبح 769 نفر در تصادفات جان باختند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور طی امروز و فردا خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت 314 میلیارد و 192 میلیون ریالی یک شرکت خودروساز به اتهام گرانفروشی در عرضه 16 دستگاه خودرو خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اعلام مهندس امیرحسین حبیبیان، معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402، مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و بیماران قلبی و عروقی به عنوان پرمصرف‌ترین داروها در کشور شناخته شده‌اند. این اطلاعات بر اساس سامانه نسخه الکترونیک جمع‌آوری شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک خواهیم داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در برخی مناطق کرمان، فارس و خراسان رضوی بارندگی و وزش باد پیش‌بینی شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمارهای اعلام شده توسط وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد که سهم سفرهای نوروزی انجام شده با حمل‌ونقل عمومی جاده ای 5 میلیون بوده، در حالی که گردشگرانی که سال گذشته در همین بازه زمانی از این طریق سفر کردند بیش از شش و نیم میلیون نفر بودند.

وب‌گاه فرارو

به اذعان مسئولان سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402 نیز مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و قلبی و عروقی پرمصرف‌ترین داروها در کشور بودند.

وب‌گاه فرارو

فردا چهارشنبه، 15 فروردین، در برخی مناطق رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارندگی و وزش باد شدید طی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار تاریخی استان فارس با ثبت 1میلیون و 329هزار و 122 نفر بیشترین بازدیدکننده را داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران داروهای پرمصرف در کشور در سال 1402 را اعلام کرد.